MÅ puppene være ømme? Mine har vært som 2 blåmerker i 4-5 dager.. Men idag virker di ikke så ømme.. Er det et dårlig tegn? Virker som alle her inne tar det som et dårlig tegn? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt og høreJeg har så og si ingen ømme pupper.. Så alt er nok vanlig!![]()
Mine har vært grusomme noen dager.. Og forrsatt litt.. Men.. Mye mindre ømmeJeg merker ingenting til det heller!
Godt jeg har deg snuppHelt til nå (13 uker) varierer puppene fra dag til dag! Den ene dagen kjempeømme, den andre dagen ingentingtror ikke du trenger å bekymre deg! <3
Føler jeg snoker for mye her og blander meg, men er så gøy å følge dereGodt jeg har deg snupp![]()
Nei.. Koselig at du gjør.. Snart 5 år siden mit første svangerskap.. Så føler meg som førstegangs.. Godt og ha noen og spørre ihjel daFøler jeg snoker for mye her og blander meg, men er så gøy å følge dere![]()
Ja.. Som sagt så kommer det og går veldig herJeg merker lite på puppene! Forrige svangerskap var de kjempevonde de første ukene! Men jeg har lest at begge deler er normalt![]()
OkeiDet svinger veldig. Én dag er de kjempeømme, neste dag glemmer jeg at jeg har pupper, haha!!
Husker den første gangen jeg var gravid, da var puppene så ømme at bh var et mareritt. Jeg orket ikke å bære barna (jobber i bhg), orket ikke ha noe inntil. DET var slitsomt. Så jeg nyyyyter å slippe unna så ille denne gangen![]()