Nå høres jeg sikkert dum ut.. Men..

Frk.Tåkeland <3

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
MÅ puppene være ømme? Mine har vært som 2 blåmerker i 4-5 dager.. Men idag virker di ikke så ømme.. Er det et dårlig tegn? Virker som alle her inne tar det som et dårlig tegn? :o

Helt til nå (13 uker) varierer puppene fra dag til dag! Den ene dagen kjempeømme, den andre dagen ingenting :D tror ikke du trenger å bekymre deg! <3

Jeg merker lite på puppene! Forrige svangerskap var de kjempevonde de første ukene! Men jeg har lest at begge deler er normalt :)

Det svinger veldig. Én dag er de kjempeømme, neste dag glemmer jeg at jeg har pupper, haha!!

Husker den første gangen jeg var gravid, da var puppene så ømme at bh var et mareritt. Jeg orket ikke å bære barna (jobber i bhg), orket ikke ha noe inntil. DET var slitsomt. Så jeg nyyyyter å slippe unna så ille denne gangen :)

Det svinger veldig. Én dag er de kjempeømme, neste dag glemmer jeg at jeg har pupper, haha!!

Husker den første gangen jeg var gravid, da var puppene så ømme at bh var et mareritt. Jeg orket ikke å bære barna (jobber i bhg), orket ikke ha noe inntil. DET var slitsomt. Så jeg nyyyyter å slippe unna så ille denne gangen :)
Okei :) Godt og høre :D

Back
Topp