Nå hører jeg til her også!!

monicabebe

Forumet er livet
Har fått positiv graviditetstest i dag jeg! Hipp hurra!

Så nå er jeg her inne hos dere! Veldig rar følelse altså!

noen som vet når hvordan jeg bør regne ut termin foreløpig? Kan ikke regne fra siste mens, for den var i august. Hadde positiv EL-test den 7. januar. Har regnet fra det her. men bør jeg regne annerledes?

ER GRAVIIIIIIIIIIID!!!

Klem, M

Det er jo så gøy

Gratulerer så masse

Gratulerer med spiren[:D]

plutselig var vi med i svangerskaps-klubben ja - stilig!![:D]

Jeg vet når jeg ble befruktet jeg, så jeg har regnet ut fra den datoen... vet du ikke når det skjedde får du vel ta fra el da?? Må jo ha skjedd ca den dagen allikevel... Brukte terminkalkulatoren på førstesiden, og fikk termin 26. september.

Johoooo - jeg er så strålende lykkelig - og i kveld kommer svigers på middag.. og en liten overraskelse!![;)]

så moro...dette er virkelig et år hvor babystøvet virkelig funker ser jeg...Gratulerer masse :) og velkommen i klubben som gravid du oxo[:D]

Så kult [:D] Velkommen i klubben [;)]

Det er vel best å regne ut fra el- testen siden du ikke har hatt mensen på lang,lang stund

Lykke til videre [:D]
Og gratulerer[:D]

Hei snuppå...ser du er fra stavanger...[:)] jeg bor like utenfor jørpeland[:D]
gratulerer du også med den lille spiren...
klem

kansje vi kunne skrivd litt priv?[:D] gøy å snakke med noen fra nærområde... har du msn?
hvor gammel er du?
klemmeklem[:)]

er visst litt tull med den linja om hvor langt jeg er på vei...men d er d første som står(3weeks) som er d rette[8|]

gratulere til deg også. dette var gøy ¨å høre.. jeg regner med selv at jeg hadde el posetiv rundt den 7 jan. og sån jeg nå har forstått er vi da 4 + 2 dag.. men det finner du ut av den dagen du er på ul. er litt usikkert akkurat på dagen igrunn... hehe. velkommen inn hit til deg og... har du sladdervenn?[:)]

var d mg du spurte om hadde sladder?[:D]
hm ik,som jeg kommer på...hehe..har du?
prøver å bli litt kjent med noen her...hm...håper alt går bra dette her... hvor gammel er du da?[:)]
klem

Så kjekt! Gratulerer så masse.

Gratulerer så masse monicabebe!!!!! [:D] Dette var virkelig gode nyheter!

Jeg er ikke så altfor aktiv inne på forumet, men sitter mye på sidelinjen og leser og jeg må si du utmerker deg spesielt! Supportiv og god, alltid en klem som jeg er helt sikker på at varmer hos alle her inne!

Lykke til!! [:)]

Klem Bobby

Tusen takk for alle lykkeønskningene!

Kjære bobby!

Må bare si at det du skrev var kjempekoselig! Ble kjempeglad! Tusen takk til deg!
Og så må jeg bare være et eksempel på at dum syklus plutselig kan resultere i graviditet! Jeg har jo ikke hatt skikkelig mens siden august, men plutselig var jeg gravid allikevel. Så det er bare å stå på. Blåser babystøv din vei!

Stor klem fra Monica

Ville bare si velkommen inn hit til oss gravide, og masse gratulerer nok en gang[:)]

Gratis så moro.......[;)]lykke til...

Tusen takk! [:)]
Har lagt støvet i en hemmelig boks, tar det fram når vi er 100% klar for å prøve! (Sambo er litt treg......)

Stor klem

Hei bobby!

Mannen min var akkurat som din, men plutselig løsnet det for han, og vi begynte å prøve. Egentlig ville han ikke begynne før nå i mars, men så begynte vi i september i stedet.

Krysser fingrene for at samboeren din snart blir klar. Babystøvet blir sikkert mer effektivt når det får godgjort seg litt også!

Klem, m

Grattis..... [:D]

Bobby og monicabebe; sånn var min også... i flere år ville han ikke ha barn, og så begynte han å bli litt varmere på tanken. På sydentur i høst brakte han det selv på banen, og vi ble enige om å begynne prøvingen i februar/mars i år.. Den 3. desember fridde han til meg, og sa at han ikke ville vente lenger med prøvingen, så jeg sluttet på pillene dagen etter. I dag sitter jeg her og er gravid.. og det ble jeg på første el etter pilleslutt![:D][:D]

Back
Topp