Nå gleder jeg

3barn

Forumet er livet
meg utrolig mye til vi skal ha ferie[:D]
Har hatt det meget travelt i det siste så da skal det bli godt med litt fri.
Jørgen er meget klar for å hilse på Kaptein Sabeltann nå[:D][:D][:D]

Åh, skal dere til Kristiansand også? Har dere tenkt å se showet på kvelden eller? Da vi var der fant vi ut at vi ikke orket det - Johanna hadde vært halvdød før det hadde kommet igang, men vi så et kortere show som gikk på dagen inne i kaptein sabeltanns verden og det var helt supert! [:D]

Jepp, vi reiser til kristiansand 10 juli og skal være der i 1 uke.
Vi skal se showet 14 juli[:D][:D][:D]

Deilig med ferie og sabeltann showe blir nok stas. Når skal dere til kristiansand?
Christian skal også på det, tor han driver å øver på seg å være våken sovner seiener og seinere hver kveld nå

Så kjekt 3 barn [:)] Me ska og se showet 14 juli, og reise nedover 11 juli [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: silje a

Deilig med ferie og sabeltann showe blir nok stas. Når skal dere til kristiansand?
Christian skal også på det, tor han driver å øver på seg å være våken sovner seiener og seinere hver kveld nå

[:D] Så det er det han gjør altså? Tror Johanna også gjør det, enda hun ikke skal på show [;)]

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: silje a

[:D] Så det er det han gjør altså? Tror Johanna også gjør det, enda hun ikke skal på show [;)]

Skal se at Johanna vil på showe også. Det må jo være det de øver til. Siden christian har fått laken skrekk.

ORIGINAL: Sanderogeliasmamma

Så kjekt 3 barn [:)] Me ska og se showet 14 juli, og reise nedover 11 juli [:D][:D][:D][:D]

Så artig da[:D]
Jørgen gleder seg stort og det tenker jeg gutta dine også gjør[:D]

Back
Topp