Nå gleder jeg meg :)

regnbuens farger

Forumet er livet
Har vært oppe på loftet i ettermiddag og funnet frem de minste babyklærne etter gullgutt, og de er jo så små! Fant noen ting vi kan ta med til sykehuset som et par skift og kjente jeg virkelig gleder meg til å få se og holde de små nurkene nå altså!

Men altså, jeg mener ikke at jeg ønsker de skal komme enda, de må gjerne være i magen enda en stund til :)

jeg har også vasket baby klær, noen fra nathaniel og noen nye og jeg gleeeeder meg til å ta de i bruk 

det er det koseligste jeg vet å gjøre klar babyklærne, men de ser såååå små ut selv om de kan bli litt store

He he he , jeg har vært å kjøpt noen nye bodyer, og viste en str 56 til sambo, han utbrøt: herregud er de så små??? Da måtte jeg si at dette er str 56 og at til snuppa vår var strl 50 stor i lang tid ( hun var 50 cm da hun ble født).
Gleder meg veldig til å få et sånt lite nurk igjen. <3

Gleder meg også!!! Har begynt å vaske babyklær i dag, hadde tenkt å vente litt til, men nå klarte jeg ikke vente lengre :-p Har kjøpt mest klær i de tre minste str og de har lagt uvasket i skuffen. Så nå har jeg klippet av alle lapper (hater utstikkende kløende lapper ;-)) og begynt på vasken. Pappaen kommenterte også hvor små de er, og hvor drøyt det er at det kommer en liten snart. Er vår første og tror det har gått mer opp for meg som kjenner liv i magen støtt og stadig ;-)

Back
Topp