Tiden flyr!!!
Forumet er livet
Jævla drittmaskin!!! Mange tråder jeg har lyst til å svare på, men det tar flere minutter før svarskjemaet kommer opp, og det gidder jeg ikke å vente på[:@] I morra skal jeg ta sikkerhetskopier av alt viktig på denne j***a pc'en, før den går til hælvete... For det gjør den nok snart!!!! Blir så forbanna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men en liten fin ting: Barnerommet er ferdigmalt[:)] Tror jeg i hvert fall! Blir spennende å se i dagslys! Mangler bare gulv og lister... Og dere vel vel hvordan det er med lister...??? De kommer nok ikke opp med det første[&:]
Men den fine tingen hjalp ikke!!! Fortsatt forbanna!!![:@] Går jo glipp av tråder som blir sletta og masse til!!!

Men en liten fin ting: Barnerommet er ferdigmalt[:)] Tror jeg i hvert fall! Blir spennende å se i dagslys! Mangler bare gulv og lister... Og dere vel vel hvordan det er med lister...??? De kommer nok ikke opp med det første[&:]
Men den fine tingen hjalp ikke!!! Fortsatt forbanna!!![:@] Går jo glipp av tråder som blir sletta og masse til!!!