Nå gikk proppen........Oppdatert 22:23

Memme

Glad i forumet
Nå kom proppen og jeg fikk litt blod i trusa..............[&:]Det kommer noen dråper.Ganske vondt i ryggen også!!!!!!!!!!!![;)][;)]
Heia meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D]

Ikke noe mer har skjedd.....[&:]Det kommer litt blod.Verker godt i underlivet og ryggen men jeg tror ikke det er det store.Det er det positive med å ha gjort det før da, at man er litt mere sikker på når det virkelig er i gang.

Wææææ... jippijajayehy!!
[:D][:D][:D][:D]   [:D][:D][:D][:D]    [:D][:D][:D][:D]   [:D][:D][:D][:D]

Gratulerer med mistet slimpropp!!
Jeg vil ogsåååå miste miiiin[:(][:(]
Hvorfor skjer det noe med alle og ikke med meg?

Ojda[;)]
Lykke til...skal tenke på deg[:D]
klem

Vi hadde massei går og det setter fart på saker og ting!!!!!Akkurat det samme skjedde sist også[;)]

Oj Memme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hadde tenkt spørre deg nemlig her veldig snart om du hadde fått noe ny termin eller noe. Vi har jo termin likt!!!! 18 juliii

Lykke til!! [:D]

Er spent på hvordan den derre slimproppen ser ut jeg...., jeg har endel utflod så ikke sikkert at jeg oppdager den???

[;)]Ja det har vi[;)][;)]
Fødte i uke 38 sist.Har skikkelig bekkenløsning så det hadde vært deilig å bli ferdig nå men jeg vil ikke glede meg for tidlig.......[&:]Ble lurt noen ganger sist[:-]
Hvordan er det med deg???[;)]

Rosenjenta:Det er ikke sikkert du merker det men som regel er det en klump som er litt fast.Det kan være spor av blod men ikke nødvendigvis.

Hvordan går det med oljen chello?????[8D][8D][8D]

memme:jo takk går ganske bra. har jo hatt følelse det blir noen uker før termin her og pga ungen ligger over vekstkurven og magen er ekstra stor ,men MÅ jo ikke bety man føder før. Ellers tar jeg det lungt med ødem og litt høyt blodtrykk. Sliter selv med bekken og scener så gleder meg til få la kroppen hvile og bygge den opp igjen og bli som normal.

Håpe du føder par uker før tiden nå og da siden du sliter endel. Synes du ikke att 1 juli er greit å "slippe" ungen ut?? [:D] Har iallfall gjort en skriftlig avtale med jenta i magen her att hun kan komme rett over 1..... (avtalen ble faktisk signert på magen..heheh...) ...tenker jo på det med seks ukers pappa perm og sånn da vettu

FirstTime: 1 juli høres veldig bra ut!!!Det er digg å slippe de siste ukene og eventuell overtid............[:'(][:'(]

Jeg har ifallfall planer om øke kroppsbevegelser og diverse fra 1 juli... jeg er så utmatta att jeg ber til gud om å få slippe unna par uker tidlgere. ..Har ikke lyst ende med kronisk bekkeplager og scenebetennelser [&:][&:]

hehe sa til samboer at 1.juli da skal vi på hompetur med bilen[:D] (vet om et sted hvor veien er et lappeteppe, merkes godt selv om man snegler seg bortover med bilen) og han skal få så mye sex han vil ha[:D] jepp 1.juli da skal jeg begynne gode forberedelser på å få ungen ut[:D]

ORIGINAL: Monicus

Wææææ... jippijajayehy!!

Du er sannelig ikke alene. Skjer fint lite med meg her også...

Wow,så spennende!!!!
Heia deg!!! [:D][:D][:D]

Åj, Spennende... Må du oppdatere oss.... [:D]

ORIGINAL: schnuppa

ORIGINAL: Monicus

Wææææ... jippijajayehy!!

Du er sannelig ikke alene. Skjer fint lite med meg her også...

Enda godt vi er fler da..
Det skjer vel noe spennende for oss snart også snuppa[;)]
Får bare smøre seg med tålmodighet.
Det er jo tross alt en liten stund til termin enda.

Kommer det friskt blod nå da? [:D]

Back
Topp