Nå flytter de

Baby4us

Elsker forumet
Jammen meg inn på mars forumet også.. Jeg synes tiden bare flyr avsted jeg. Skal bli godt med sommerferie snart, sånn at jeg rekker å reflektere litt over lille mirakel:-) Før har jeg jo nesten telt timer til termin, og nå virker det som om den ene uken bare tar den andre.. Tror disse mnd som gjenstår kommer til å gå temmelig raskt, men det er jo ikke noen ulempe.. Kan nesten ikke vente til fødselen er overstått, og vi sitter der med det lille mennesket som vi skal bli kjent med.. Er så spent på hvordan den kommende storebroren vil takle en ny baby. Han er jo vant til å ha all oppmerksomheten her i huset, så det kommer til å bli en overgang for ham å måtte dele både pappa og mamma, samt alle storesøsknene sine med et nytt familiemedlem.. Stakkars liten, det kommer ikke til å bli så lett for ham i starten tenker jeg.. Men vi skal gjøre overgangen så smertefri som mulig.. Det er sikkert litt sunt for ham å måtte dele oss litt også, selv om det nok gjør litt vondt i starten.. Mye rart man skal tenke på...

Så koselig :D 

Er helt rart at det er straks 3 uker siden jeg fant ut at jeg var gravid, føles ut som i går. Tror også dette svangerskapet kommer til å gå kjempe fort! :)

Back
Topp