Nå fikk jeg vite (lang, og sikkert kjedlig...)

Eskimoen

Gift med forumet

Her er greia:
Sambo spurte tidlig om han kunne være hjemme til 03. mars, for da er vi satt opp på uttak. Jada, det var ingen problem, det skulle fikses..

Rett før han reiste ut nå, for nesten 4 uker siden, ringte han mannskapskontoret og minnet de på det, og de spurte om han i første omgang kunne prøve å bytte tidligere med han på motsatt skift.. Jada, det gikk fint.. Og alt virket supert[:D]

Men, på mandag fikk jeg vite at de muligens ikke kom sg til lands igjen, pga. styggevær og masse oppdrag som måtte utsettes, men jeg var fortsatt ved godt mot, det var jo 6 dager igjen til absolutt siste hjemreisedag..

I går fikk jeg vite at de ikke hadde fått gjort noe enda, men skulle til Shetland en tur med noe greier.. "ja, men kan ikke han på motsatt skift komme ombord der da??" spurte jeg.. Nei, han var blitt sendt på kurs.. PANIKK!!!

Ombord fant skipperen ut at de skulle søke til rederiet og de som båten er utleigd til, om å få gå med en mann mindre...
I går kveld kom svaret fra de som leier båten, det var greit, og i dag kom svaret fra rederiet, det var også greit[:D]

SÅ SAMBO KOMMER HJEM[:D] I KVELD[:D][:D] 

Det ble langt, men måtte ha det ut av systemet[:)] Forresten, har bare vært svimmel 1 gang i dag[:D]

Ja, hadde gått dårlig uten ham, da hadde vi måttet avbryte[:(]

Det var bra det ordna seg til slutt, da kan du slappe av og bare tenke IVF.

Men hvordan går det med deg er du fortsatt sykemeldt? Men det var fint å høre at d er mindre svimmel i dag.

Så bra. Godt det ordnet seg. Ha en fin kveld. [:)]

Ble sykemeldt ut uken...
Hvis det ikke blir uttak på mandag, håper jeg å komme meg på jobb igjen da[:D] Savner ungene "mine"[:D]
Men, håper på uttak da[:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Så bra. Godt det ordnet seg. Ha en fin kveld. [:)]

Takk takk[:)] Tror han er hjemme litt før midnatt, så da er detnesten natt, siden jeg må opp å stikke...

ja han må bare komme seg hjem igjen[:D] så godt at det ordnet seg vennen[:)]

ORIGINAL: Baby klar..

SÅ BRA
Godt å ha de i nærheten når det er noe så viktig dere skal igjennom, en er to om det[:)]

så godt at det ordnet seg[:D] og at han kommer allerede i kveld/natt[:)]
begynner å nærme seg for dere nå [:D]

Ja, i morgener det UL igjen, og får se hva som skjer da... har jo mine tvil om at det er uttak mandag, men sikker er en vel aldri..

For virkelig håpe at de har vokst bra da, slik at du snart blir ferdig og kan komme i ruge gjengen sammens med de andre jentene her. Lykke til med ultralyden i morgen.

Takk takk... Får håpe jeg får vite litt mer i morgen enn jeg gjorde på mandag...

ORIGINAL: twinanne

For virkelig håpe at de har vokst bra da, slik at du snart blir ferdig og kan komme i ruge gjengen sammens med de andre jentene her. Lykke til med ultralyden i morgen.

Signerer denne. Lykke til.

så supert at sambo vender hjem og svimmelheten vekk..
stå på babyhåp!!!!

ORIGINAL: Katey

Så fantastisk!
Skjønner godt du ble glad! Ha en fin kvled med samboer :)

kos deg med mannen

Back
Topp