Nå fikk jeg lyst på...

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
Sylte med sennep i lompe.. men har ingen av delene... Har vært kvalm og trøtt og hatt dundrende hodepine de siste dagene så har ikke orka å handle eller noe... :/
prøver å spise lite og ofte, hjelper litt i 5min..

Noen andre som har noen plutselige lyster på mat?

nå skal jeg skrelle men gulrot å knaske på... kanskje det hjelper...
 
Nja nei jo.. Får plutselig lyst på en ting, så går det fem min, og så har jeg lyst på noe annet.. Nada kontroll og ikke noe form for logikk i det hele tatt.. Så jeg vet ikke!

Eller, hvis det at jeg vil ha suppe til middag er en ting, og juice, så er det noe :p
 
er litt sånn jeg også,får aldri bestemt meg :p
 
Ingenting ennå heldigvis, men forrige gang spiste jeg hvetebolle og sjokomelk til frokost i 2 mnd,det var det eneste som gjorde at jeg ikke spydde meg gjennom arbeidsdagene(så håper det ikke kommer...iiiik)
 
Huff, kjenner eg begynner slite med kvalme nå, og da er d ikke så mye som frister... suget mitt forløpig har vært på bananer!! haha. ikke d værste, men heller ikke d beste i store mengder... :P
 
Appelsiner hos meg. Og så er jeg alltid tøst....:p
 
Har så lyst på lakris!
 
Kvikk lunsj! Tenkte på kvikk lunsj i to dager og ga til slutt etter :p håper det var et engangstilfelle ;)
 
Ikke noe jeg spesielt har lyst på.. Hadde ikke noe sånn trang med de to andre heller :)
 
med første spiste jeg bare frukt og grønnsaker og andre sunne ting, helt til de siste4 mnd da måtte jeg ha kakao hver dag, ikke noe annet frista etter 14uker med kvalme og oppkast :)
med ho andre måtte jeg ha sjokolade hver dag de siste 4mnd.. merkelig at jeg orka etter 4mndr med ekstremkvalme og oppkast og syreforgiftning... kroppen prøvde vel å fåtilbake all energien den hadde mista..
 
Ikke noe jeg har lyst på nå, men kommer nok.. sist gang var det grønne SURE epler og SURE druer :)

jente 2010 ♥♥
nr 2 kommer i september 2014 ♥♥
 
ja, surt godteri fikk jeg lyst på :) Ikke lite påvirkelig :p
 
Jeg fikk sykt lyst på kebab, bra det ikke finnes noen gode i nærheten :)
 
Back
Topp