Nå, fikk dere noe fint til jul da, jenter? :)

Er helt over meg av flotte gaver faktisk:)
Joggesko av bror (!), permanent make-up og spa med champagne (etter fødsel) av mamma, diamant-armbånd og dab-radio av mannen - bare for å nevne noe!!
Du da? Og fin jul ellers?

Jeg får ikke så mye gaver lengre, mest ungen som får. Men det gjør ikke noe, er nesten mer morro og spennende å se hennes gaver enn mine egne. :)

Men det beste jeg fikk var nok allværsjakke og bukse for gravide fra mannen, ulltøfler og Nøstebarn ulltøy til meg selv. :)

Er helt over meg av flotte gaver faktisk:)
Joggesko av bror (!), permanent make-up og spa med champagne (etter fødsel) av mamma, diamant-armbånd og dab-radio av mannen - bare for å nevne noe!!
Du da? Og fin jul ellers?
Så flotte gaver :)
Å ja jeg fikk masse fint! Kjempe fin figur som datteren min hadde laget, windstopper-genser fra Härkila av mannen, hårføner og håndmikser.. Omaggio vase av svigermor, turkopp og 5 liter kjele av mamma, fikk et nydelig lillelam teppe til babyen av svigers, hjemmelagde karameller fra søs, og kjøkkenmaskin fikk vi sammen av svigers !!! Er helt overveldet, aldri fått så mye gaver!
:O ❤

Ungene fikk jo noe helt insane med gaver i år - spisestuebordet er stappfullt av lego! Men guri så glade og takknemlige de ble for absolutt alt de fikk.

I år ga vi 4 gaver til Frelsesarmeen til noen barn i kommunen som ikke får noe... det var den fineste gaven for alle oss 4 ❤

Ellers har jula vært fantastisk fin, masse middager og noe sosialt lag på kvelden. Barna er hos faren si nå da , kommer tilbake i morgen. Håper på en tur på fjellet for å ake med ungene på mandag:)

Håper jula deres også har vært like fin ❤

Jeg får ikke så mye gaver lengre, mest ungen som får. Men det gjør ikke noe, er nesten mer morro og spennende å se hennes gaver enn mine egne. :)

Men det beste jeg fikk var nok allværsjakke og bukse for gravide fra mannen, ulltøfler og Nøstebarn ulltøy til meg selv. :)
Alltid moro å se ungene åpne pakker, føler meg som et barn igjen selv ❤

Fått masse fint:) Fikk 3000kr av bestefar som var øremerket ny vogn, tripp trapp stol og mye annet fint.

Fikk gavekort på mother to be massasje på spa, det gleder jeg meg veldig til:)

Fikk masse fine gaver fikk penger til ny vogn (litt av d vi trenger) har ønsket meg d klokke og hotell tur fra mannen joggesko og masse annet kjempe fint

Jeg fikk alt som trengs: ullsokker, skjerf og votter :) Husker ikke hva jeg gikk med før julaften - i dag er antrekket kjole, ullsokker og skjerf :D hihi

Er kjempefornøyd med årets jul, herlighet så gavmilde folk er! Fikk masse til babyen: dundyner, to lammeskinn, babybjørn vippestol + leke(x2, så skal bytte en), ergobaby + nyfødtinnlegg, sengetøy, litt klær, newbornsett til tripp trapp, håndduker.
I tillegg fikk jeg REN-produkter, en del penger, ullskjerf og ullhansker, bodylotion, neglelakker, skinnveske, kopp.
Som en ekstra gave fikk jeg også mormors Kenwood kjøkkenmaskin av morfar, som ble kjøpt ikke så lenge før hun døde.

Alltid moro å se ungene åpne pakker, føler meg som et barn igjen selv ❤
Ja, jeg synes julaften bare blir mer og mer morro des eldre hun blir. Nå når hun er 3 år er første jula hun virkelig forstår alt og viser enorm glede over alle gavene sine, og å dele ut til andre. Blir vel bare enda bedre når man får flere barn. :D

Fikk masse fint!
Rørospledd, piggsko, stokke steps, klær til jr, handsfree, penger og mye mer.

Det ble en del gaver ja. Mannen ga meg tegnesett som jeg ønsket meg, babynest og biffkniver fra mine foreldre og en håndmikser fra svigers. :)

Åh, har jo fått så mye fint! Er helt overveldet! Noe av det jeg fikk var REN-produkter, vannkaraffel, bøker, klær, ny smørkjele ( :p), ullteppe, ullundertøy, penger, gavekort :)

Back
Topp