Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flotte gaverEr helt over meg av flotte gaver faktisk![]()
Joggesko av bror (!), permanent make-up og spa med champagne (etter fødsel) av mamma, diamant-armbånd og dab-radio av mannen - bare for å nevne noe!!
Du da? Og fin jul ellers?
Alltid moro å se ungene åpne pakker, føler meg som et barn igjen selv ❤Jeg får ikke så mye gaver lengre, mest ungen som får. Men det gjør ikke noe, er nesten mer morro og spennende å se hennes gaver enn mine egne.![]()
Men det beste jeg fikk var nok allværsjakke og bukse for gravide fra mannen, ulltøfler og Nøstebarn ulltøy til meg selv.![]()
Oi!!Jeg/vi fikk 5000(!!!)kr av svigers til å kjøpe tørketrommel for
Ellers fikk vi noen gavekort på ikea, brettspill, litt smått til han i magen og noe pynt![]()
KnisHalsbrann![]()
Ja, jeg synes julaften bare blir mer og mer morro des eldre hun blir. Nå når hun er 3 år er første jula hun virkelig forstår alt og viser enorm glede over alle gavene sine, og å dele ut til andre. Blir vel bare enda bedre når man får flere barn.Alltid moro å se ungene åpne pakker, føler meg som et barn igjen selv ❤
Vi fikk også tørketrommel til jul gleder meg til å vaske sengetøy og håndklær, og putte det rett i trommelenJeg/vi fikk 5000(!!!)kr av svigers til å kjøpe tørketrommel for
Ellers fikk vi noen gavekort på ikea, brettspill, litt smått til han i magen og noe pynt![]()
Det var vel ikke så fin gaveHalsbrann![]()