Nå får jeg snart vogna mi!!!

AngeLine

Gift med forumet
Er så utrolig glad, har bestilt meg en quinny freestyle 3XL fra Sverige, og akkurat fått bekreftelse på at de kan levere den i beige, som jeg så gjerne ville ha! He he, er jo helt i hundre her nå!! Men see så fin den er da!! [:D][:D]

Mye koster den?

hei har du en internettsiden på den vognen??.  Den kan også fåes med fire hjul, eller??

Nope, jeg bare ringte til Happyland på svinesund, ja det er noe som heter 4XL også, men vet ikke om det er samme vogna... Må betale 2850 norske for den.. juhuu! Gleder meg, vi falt helt for den begge 2! Så det var litt morsomt, har aldri vært så enige om noe [;)]
Men de "delene" på bildet må man kjøpe hver for seg, jeg betlte 2850 kun for den sportsdelen, så kommer bagen osv i tillegg da..

Nummret til Happyland på Svinesund er: +4652640340

jeg har og kjøpt en som ser AKURAT lik ut, bare i K2...[:D]
de hadde tilbud på den på vognhuset til kr1900, med bagen...

satt den sammen forige uke, og den var kjempe fin, liten og virka kjempe praktisk[:)]

Thi hi hi... tusen takk! Er så utrolig stolt faktisk! [:D] 

hi hi, tusen takk jenter... føler meg nesten litt teit her jeg sitter og er så gira over en barnevogn! Men det er jo førstebebisen vår da [:D] 

Gratla med ny vogn var kjempe fine [:D]

JA,den er råflott!!! [:D]

ORIGINAL: Tammis

Grattis med ny flott vogn.
Jeg har akkurat maken. Til og med fargen er lik! [:D]

det er nok 3XL jeg har kjøpt, jepp Comforten! [;)] RETTELSE RETTELSE!! Visste du forresten at de ikke lager flere i den fargen! thi hi, føler meg litt høy på pæra her nå.. for den beige er fiiin [:D]

Jeg får den i neste uke, må bare kjøre til Svinesund! Gud så jeg gleder meg! hehe [:D] Ja, den beige var visstnok VELDIG etterspurt også, så det var rart at de ikke lagde flere... hmmm.. oh well.. JEG får den iallefall! Har også sett tusner av røde og sorte.. få av den beige. Hva betalte du for din?

den var jo drit fin da [:)]

gratulere med vogna da.skal bli stas å ta den i bruk tenker jeg.min og stå å skinner ute i gangen å er klar for en tur[:D]

Back
Topp