Nå er

Diddelidu

Glad i forumet
alt pakket og klart til sydenturen i morgen. Hater virkelig å pakke altså[:'(] Og jammen blir det mye baggasje til lille pjokken vår[:D] Men nå er det deilig å ha alt klart. Men ville bare si hadet til dere før jeg reiser, får nå håpe dere får litt godvær her hjemme den neste uken og da[:)] Og så må dere passe på å ikke skravle så mye da så jeg ikke går glipp av altfor masse[:D] Kanskje jeg titter innom en dag om jeg kommer over en pc[:)]

Snakkes jenter![:D]

Kose dere kjempe masse på tur.
Litt små missunnelig ja[:)][:D]

Ønsker dere en superduper fin sydentur - kos dere MASSE MASSE MASSE!!!! *litt misunnelig jah* [:D][:D][;)]
Håper alt går bra på flyturen og at det blir en flott opplevelse for den lille familien din! Emil kommer nok til å storkose seg ute i varmen!

GOD TUR!! [:D]
  (ta med litt sol og varme hjem igjen da)

God tur snuppa [:D]
Dette blir nok en herlig ferie for dere alle tre [:D]

ORIGINAL: AnetteogLillesnuppa

Kos dere masse på tur!! [:D] Nyyyt sol, sommer, syden varme og hverandre! [:)] God tur! [:D]

må innrømme det er litt misunnelse fra denne kanten ja[:(]men unnere dere en fin ferie[;)]

ORIGINAL: shiavata

Kos dere masse på tur!! [:D] Nyyyt sol, sommer, syden varme og hverandre! [:)] God tur! [:D]

må innrømme det er litt misunnelse fra denne kanten ja[:(]men unnere dere en fin ferie[;)]

enig![:)]

ORIGINAL: KRISTINEJ

Kose dere kjempe masse på tur.
Litt små missunnelig ja[:)][:D]

[:D]

ORIGINAL: sovik

Så kjekt!
God tur! Kos dere masse[:D][:D]

Back
Topp