nå er

å så irriterende, og ja du har grunn til å være misfornøyd[:@]
har du konfrontert dem med det?
uansett håper jeg du ikke gir deg og finner en løsning dere blir fornøyd med.
En betaler jo penger for at dem skal ta seg av barna våre, og da kan man forvente at dem faktisk klarer det også

stakkars, ikke rart han var grinete, jeg hater å være varm og blir skikkelig grinete selv[;)][:o]

ORIGINAL: fertila

å så irriterende, og ja du har grunn til å være misfornøyd[:@]
har du konfrontert dem med det?
uansett håper jeg du ikke gir deg og finner en løsning dere blir fornøyd med.
En betaler jo penger for at dem skal ta seg av barna våre, og da kan man forvente at dem faktisk klarer det også

Ja jeg har snakket en hel haug med ganger,men følet til slutt at jeg maser..er stadig noe..så den jeg snakker med har ikke gjort det osv..
jeg vet man betaler jo en del så føler at jeg må kunne stole på dem og vite at gutten har det bra..

Stakkars [&:] Har du snakket med styreren og? Skjønner godt du blir frustrert! 

ORIGINAL: *Perlemor*

Skjønner deg godt, det der går jo ikke an!
Si det rett ut en gang til, og si at du nå er på jakt etter ny barnehageplass. Kanskje de da forstår at de bør tenke seg om litt mer!!!! Håpløst...

ORIGINAL: Skrållan

Skal ha et møte med pedleder og styrer på fredag..kommer uansett til å se etter andre alternativer..orker bare ikke mer..har lyst til at når jeg er på jobb så vil jeg vite at det er greit med han..

ORIGINAL: peca

Skal ha et møte med pedleder og styrer på fredag..kommer uansett til å se etter andre alternativer..orker bare ikke mer..har lyst til at når jeg er på jobb så vil jeg vite at det er greit med han..

Ja, det skjønner jeg veldig godt! Ikke mulighet til å skifte avdeling da? Håper de skjønner hva du sier og får gjort noe med det. Sikkert ikke bare du som har dette problemet!

Så utrolig irriterende[:@]

Håper du enten finner en annen plass, eller at ting ordner seg etter du har fått snakket med dem på fredag.

Ser du skal ha møte..lykke til med det[:)]

Back
Topp