Nå er

fano

Gift med forumet
El sprøyten satt. Tok den kl 21.00. Vanligvis har det vært gubben som har satt den for den har litt tykkere spiss enn gonal-f, men har var på kobb og ikke ferdig før kl 23 så jeg måtte bite i det sure eplet og ta den selv. Men det gikk egentlig greit[:)] Så nå er det ingen vei tilbake, nå begynner virkelig spenningen, så Tjoooo Biiiing [:D][:D][:D]

Gratulerer med og sette sprøyta selv.. gleder meg til oppdateringer i morgen.. lykke til snuppa.. klem

ÅÅÅ...Så spennende!! Lykke til, og venter spent på oppdatering[:D][:D]
DET SKAL GÅ DENNE GANGEN[;)]

ORIGINAL: GledeSprederen

Gratulerer med og sette sprøyta selv.. gleder meg til oppdateringer i morgen.. lykke til snuppa.. klem

Tusen takk [:D] Skal ikke ta ut før på fredag da, håper morgendagen går fort. Nesten så jeg ikke tør og røre på meg i frykt for at alle posene skal sprekke eller lignende, føler det er litt fullt [8D] Skal være fornøyd når jeg får de ut jeg nå, en bekymring mindre. Håper på en grei uttelling [:D]

Lykke til med uttaket og foelgende befruktninger [:D]

ORIGINAL: fano

ORIGINAL: GledeSprederen

Tusen takk [:D] Skal ikke ta ut før på fredag da, håper morgendagen går fort. Nesten så jeg ikke tør og røre på meg i frykt for at alle posene skal sprekke eller lignende, føler det er litt fullt [8D] Skal være fornøyd når jeg får de ut jeg nå, en bekymring mindre. Håper på en grei uttelling [:D]

nå følte jeg meg en smule grønn ja.. hehe trodde det var i dag jeg.. hehe jamen da venter jeg til i morgen på oppdateringer da.. hehe men som ei sa over her.. denne gangen skal det gå....

Oi, nå er jeg spent!! [:)]

Flinke fano som satte EL-sprøyten helt selv[:)][:)][:)]

Blir nok bra uttelling dette, skal du se - blir spennende å se hvor mange de får ut[:D]

Er like spent somdere jeg altså [:D] Fytti rakkern jeg er trøtt i dag, nesten så jeg bare har lyst til og sove hele dagen. Kanskje en liten bivirkning av el sprøyten?? Hadde jo vært knall og sove dagen og og våkne til uttak i morgen, hehe [:D] men jeg går nok heller ut i sola og nyter den etterhvert og håper bare dagen går fort uansett, jeg er sååå klar nå [:D]

Thihihi lykke til! [:)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Oi, nå er jeg spent!! [:)]

Flinke fano som satte EL-sprøyten helt selv[:)][:)][:)]

Blir nok bra uttelling dette, skal du se - blir spennende å se hvor mange de får ut[:D]

sign. Masse lykke til i morgon! Kryssar fingrane for deg om at denne gongen går alt på skinner! [:)]

Så spennende da, har jo ikke fulgt med jeg fano, så hvordan er utsiktene før egguttak da, hvor mange eggsekker har du som er av riktig størrelse?

Krysser fingra alt jeg kan for at det klaffer dette forsøket for deg og du blir mamma etter denne runden.

ORIGINAL: twinanne

Så spennende da, har jo ikke fulgt med jeg fano, så hvordan er utsiktene før egguttak da, hvor mange eggsekker har du som er av riktig størrelse?

Krysser fingra alt jeg kan for at det klaffer dette forsøket for deg og du blir mamma etter denne runden.

Når de så på ul på tirsdag så hadde jeg mellom 16-20 store eggposer så det blir spennende og se. Jeg har gått 2 dager uten gonal- f så de håpet på at de minste eggposene skulle trekke seg tilbake siden jeg hadde så høye verdier og jeg var overstimulert. Det skal bli godt og få de ut av kroppen nå, så håper jeg på en finn uttelling så jeg får satt in 2 og kanskje får et par på frys, da skal jeg være fornøyd. men kjenner nervene kommer snikende nå. Nå er det ikke mange timene til og jeg skal snart hoppe i dusjen og i seng....ææææhhhh....så spent

Back
Topp