T TinaL Forumet er livet 31 Mar 2010 #2 Gratulerer med å få vogna i hus ;) Vi fikk også vogna i hus i dag, akkurat samme vogn og samme mønster også :) Du har god smak ;) ;p
Gratulerer med å få vogna i hus ;) Vi fikk også vogna i hus i dag, akkurat samme vogn og samme mønster også :) Du har god smak ;) ;p
Thorgers Glad i forumet 31 Mar 2010 #5 ORIGINAL: lillebebis Gratulerer med å få vogna i hus ;) Vi fikk også vogna i hus i dag, akkurat samme vogn og samme mønster også :) Du har god smak ;) ;p Jaaa den er dritlekker rett og slett[:D]Du har jammen god smak selv[;)]
ORIGINAL: lillebebis Gratulerer med å få vogna i hus ;) Vi fikk også vogna i hus i dag, akkurat samme vogn og samme mønster også :) Du har god smak ;) ;p Jaaa den er dritlekker rett og slett[:D]Du har jammen god smak selv[;)]
Thorgers Glad i forumet 31 Mar 2010 #6 ORIGINAL: mamma for 1 gang Kjempe fin.. grattis begge to :0) Tusen takk[:D]
x1xal05 *14.05.10* Betatt av forumet 31 Mar 2010 #8 veldig fin vogn[:D] Vi får vår i hus den 23 april, gleder meg[:)]
Thorgers Glad i forumet 31 Mar 2010 #9 ORIGINAL: al05 *14.05.10* veldig fin vogn[:D] Vi får vår i hus den 23 april, gleder meg[:)] Jaa det ble plutselig veldig virkelig nå...
ORIGINAL: al05 *14.05.10* veldig fin vogn[:D] Vi får vår i hus den 23 april, gleder meg[:)] Jaa det ble plutselig veldig virkelig nå...