Hei kjære alle sammen!!Nå er jeg endelig tilbake. Vi har fått verdens nydligste gutt som er så snill og god[:D]
Vi har vært hjemme siden lørdag, men her har alt gått helt i ett, så jeg har ikke slått på maskina før i dag... Den pleier jeg jo vanligvis å henge mye ved[;)]
Jeg hadde en lang og hard fødsel, som starta natt til lørdag og som var ferdig mandag kl 16.26. Jeg kommer tilbake med historia når jeg får en ledig stund. Har vært veldig sikker på at Eskil kom til å bli enebarn etter den fødselen jeg hadde[8D] (men jeg glemmer mer og mer hver dag[;)])
Det å komme hjem har vært så utrolig godt. Begynner å få jobba inn litt materutiner, bleierutiner osv[:D] Eskil er en tolmodig liten mann som liker veldig godt å sove og spise. De to første dagene hjemme var mye skrik, men de to siste har vært stille og fredlige. Han har tom sovet hele natta (utanom ved mattid, da)
Jeg holder meg her med dere jeg, selv om jeg ble marsmamma. Er jo dere jeg kjenner[:D]
Tusen takk for hilsener, forresten!
Kommer tilbake snart, har mye å lese gjennom for å oppdatere meg på hva som har skjedd siden sist.
Snakkes[:D]