Nå er vi hjemme!

Lisee

Elsker forumet
Hei kjære alle sammen!!

Nå er jeg endelig tilbake. Vi har fått verdens nydligste gutt som er så snill og god[:D]
Vi har vært hjemme siden lørdag, men her har alt gått helt i ett, så jeg har ikke slått på maskina før i dag... Den pleier jeg jo vanligvis å henge mye ved[;)]
Jeg hadde en lang og hard fødsel, som starta natt til lørdag og som var ferdig mandag kl 16.26. Jeg kommer tilbake med historia når jeg får en ledig stund. Har vært veldig sikker på at Eskil kom til å bli enebarn etter den fødselen jeg hadde[8D] (men jeg glemmer mer og mer hver dag[;)])
Det å komme hjem har vært så utrolig godt. Begynner å få jobba inn litt materutiner, bleierutiner osv[:D] Eskil er en tolmodig liten mann som liker veldig godt å sove og spise. De to første dagene hjemme var mye skrik, men de to siste har vært stille og fredlige. Han har tom sovet hele natta (utanom ved mattid, da)
Jeg holder meg her med dere jeg, selv om jeg ble marsmamma. Er jo dere jeg kjenner[:D]
Tusen takk for hilsener, forresten!
Kommer tilbake snart, har mye å lese gjennom for å oppdatere meg på hva som har skjedd siden sist.
Snakkes[:D]

Hei!
Velkommen tilbake! koslig å ha deg her igjen!!
Uff..lang fødsel er ikke noe ålreit.. vet hvordan det er... men utrolig nok så glemmer man mer og mer etterhvert som tiden går..!!

Kos deg masse med lille Eskil!!
Klemmer fra jordbæret og Thea

Hei vennen og velkommen tilbake!!

Ja selvfølgelig skal du være her inne!! Vi må jo holde sammen den gamle gjengen! [:)]

Huff sååå lang fødsel? Godt det er over da, og at du nå bare kan kose deg med lille Eskil!! Fint navn forresten!

Linnea sov også veldig mye de første to-tre ukene før hun gradvis ble et lite troll! Hi hi neida!

Kose dere masse nå, og nyt tiden!

Klem fra Linnea og Fruluna [:)]

Hei hei og gratulerer  så mye med gutten!!!

Det med fødselen tror jeg du glemmer etter hvert som tiden går... Har selv vert gjennom to dødfødsler (den ene etter fullgått svangerskap og den andre etter nesten 6 mnd), trodde aldri jeg skulle tørre å bli gravid igjen, ettersom jeg hadde en lang og smertefull fødsel (den fullgåtte) og da ei heller ikke ha noe å glede meg over etterpå.... Men ble gravid igjen, og da gikk det heller ikke bra.... MEN denne gangen gikk det kjempe bra...
Ble litt skremt da jeg lå i sengen på sykehuset og pustet inn lystgass og tenkte at dette klarer du fint og så kommer jordmoren og sier at jeg snart må begynne å presse fordi fosterlyden driver og forsvinner... FY F... da ble jeg redd... begynte å presse med en gang... OG jeg kan skrive under på at det er pokker meg ikke lett å presse ut en unge på 4560 gr og 55 cm uten pressrier... Fy som jeg kjempet... men det gikk bra... sitter her igjen  med verdens snilleste gutt...

hei! velkommen hjem igjen[:D] gratulerer så utrolig masse med prinsen din[:D][:D]

hei og velkommen lisee [:D]

Back
Topp