Nå er teoriboka i hus..hva nå?

TinaCelineeey

Forumet er livet
Nå er ''veien til førekortet'' i hus..
Men hva nå??

Skal jeg bare lese, og dra ned å ta prøva når jeg føler meg klar.
eller må jeg melde meg på noe kurs??

det lurer jeg oxo på... har så vidt sett i boken... ska ta sånn intensiv kurs i sommer, men da må jeg ha tatt teori prøven på forånd.. er det ikke noe med at da du har tatt teorien at man har en viss tid på seg å kjøre opp eller noe sånn?

ORIGINAL: Senator Malin

ORIGINAL: lima87

det lurer jeg oxo på... har så vidt sett i boken... ska ta sånn intensiv kurs i sommer, men da må jeg ha tatt teori prøven på forånd.. er det ikke noe med at da du har tatt teorien at man har en viss tid på seg å kjøre opp eller noe sånn?

Ja men husker ikke hvor lang tid. 1 eller 2 år kanskje..

aha... da har jeg jo ingen unskyldning for å utsette det noe mer [8D] [:D]

ORIGINAL: TinaCeline

Oki..

herregud..
vet ikke hva jeg skal lese jeg xD
Mye :(

ja herre gud... ska man liksom lese fra første til siste side?[8|]
kommer jo ikke til å huske en dritt[:o]

Teoriprøven er gyldig i 3 år.. dvs innen 3 år må du ha kjørt opp og bestått [;)]

ORIGINAL: Tanketrollet

Teoriprøven er gyldig i 3 år.. dvs innen 3 år må du ha kjørt opp og bestått [;)]

Kult [:D]

Jeg gidda ikke lese boka, så strøyk selvfølgelig[8D], fikk CD rom av pappa etterpå hvor alle spørsmålene var som man kan få, da stod jeg med en gang.
Myyye lettere enn å lese boken.

Husker ikke hva den het eller hvor han kjøpte den.

ORIGINAL: Regan

Jeg gidda ikke lese boka, så strøyk selvfølgelig[8D], fikk CD rom av pappa etterpå hvor alle spørsmålene var som man kan få, da stod jeg med en gang.

Jeg gadd heller ikke lese, og sto på første forsøk med kun et par feil. Jeg gjetta vel mer eller mindre på 40% av spørsmåla..[8D]

ORIGINAL: Regan

ah... prøv å finn ut av det da... [:)]

det skal finnes en sånn oppgave bok til den..

den er lur å ha.. å bare lese seg frem til oppgavene.. er da du lærer best.. ingen kan den boka fra perm til perm uansett

ORIGINAL: Senator Malin

ORIGINAL: lima87

Ja men husker ikke hvor lang tid. 1 eller 2 år kanskje..

varer i 3 år

har du tatt det trafikalegrunnkurset?
Er nok ikke bare og møte opp dessverre.

Dem du tar prøven hos må innhente data fra statensveggvesen for at du skal kunne ta den der.
Tok den selv for 14 dager siden.

ORIGINAL: Kathrin

Dem du tar prøven hos må innhente data fra statensveggvesen for at du skal kunne ta den der.

jeg har tatt traffikalt grundkurs ja?

Når jeg tok lappen så trodde jeg man måtte ha sendt inn søknad om førerkort før man kunne ta teoriprøven..? Men mulig du allerede har gjort det?[:)]

ORIGINAL: TinaCeline

ORIGINAL: Kathrin

jeg har tatt traffikalt grundkurs ja?

Ja men da ringer du bare dit du skal ta prøven og hører om dem har alt dem trenger,så er det bare å peisa på :)

Så når jeg har lest ferdig så skal jeg bare ringe?

skjønner virkelig ingen ting jeg xD
(må ha alt med t.sje)

Jaja...

Får jeg tatt prøva muntlig pga. adhd?
eller må jeg ta den skriftlig?

Back
Topp