E Eskimoen Gift med forumet 26 Mar 2008 #4 Vet ikke, glemte å spørre... "helt perfekt" sa hun bare[8|]
Somine Glad i forumet 26 Mar 2008 #5 Så kjekt å høre at alt er bra [:)] Masse lykke til [:)] Babyhåp med Nurk [:D]
*Bobbo* Forumet er livet 26 Mar 2008 #6 ORIGINAL: Somine Så kjekt å høre at alt er bra [:)] Masse lykke til [:)] Babyhåp med Nurk [:D] Signerer denne. Stor klem
ORIGINAL: Somine Så kjekt å høre at alt er bra [:)] Masse lykke til [:)] Babyhåp med Nurk [:D] Signerer denne. Stor klem
twinanne Forumet er livet 26 Mar 2008 #7 Babyhåp det var gode nyheter, men jeg hadde ikke ventet noe annet heller.[:D] Lykke til vennen vår, hvordan går det ellers har du begynt å føle noen graviditetssymptomer enda?
Babyhåp det var gode nyheter, men jeg hadde ikke ventet noe annet heller.[:D] Lykke til vennen vår, hvordan går det ellers har du begynt å føle noen graviditetssymptomer enda?
S Sess1976 Forelsket i forumet 26 Mar 2008 #8 ORIGINAL: henna [:D] Gratulerer så mye Kjempe herlig[:D]
S Sarah Elsker forumet 26 Mar 2008 #9 ORIGINAL: twinanne Babyhåp det var gode nyheter, men jeg hadde ikke ventet noe annet heller.[:D] Lykke til vennen vår, hvordan går det ellers har du begynt å føle noen graviditetssymptomer enda? sign denne[;)]
ORIGINAL: twinanne Babyhåp det var gode nyheter, men jeg hadde ikke ventet noe annet heller.[:D] Lykke til vennen vår, hvordan går det ellers har du begynt å føle noen graviditetssymptomer enda? sign denne[;)]