Nå er mars 2020 i gang

Jeah

Elsker forumet
Julegavene 2019
Det vil si at vi plutselig har 3 termin grupper bak oss. Og noen av oss nærmer seg (om 3 uker) halvgått svangerskap;). Hvor ble tiden av? Føler den har flydd etter at jeg bikket uke 12. Alle er vel snart over den grensen her snart?

Det er helt utrolig :Heartred:happy:
Er i dag 13+2 og håper at tiden bare raser av gårde

:smiley-bounce015
Både positivt og negativt! Positivt ved at det går fort til baby er her, men å glede seg til vinter er jeg ikke helt med på enda :laughing002

:smiley-bounce015
Både positivt og negativt! Positivt ved at det går fort til baby er her, men å glede seg til vinter er jeg ikke helt med på enda :laughing002
Haha... Nei det er litt rart. Jeg gleder meg vanvittig til slutten av november for min del. Men det føles så rart å glede seg til da, for det betyr at sommeren er over:hilarious:.

Hehe, får nyyyte sommeren, det som er deilig med å være gravid nå. Tror det hadde føltes lenger ut hvis man ble gravid i august og måtte vente en heeel lang vinter

Hehe, får nyyyte sommeren, det som er deilig med å være gravid nå. Tror det hadde føltes lenger ut hvis man ble gravid i august og måtte vente en heeel lang vinter
Det var det jeg gjorde sist:shifty:. Hadde termin 24 mars og lillegutt kom 2 april...

Back
Topp