MissFlite
Glad i forumet
Jeg har nok vært heldig frem til nå, ikke vært ubehag med voksende mage, bare kos! Men nå er jeg 25+0 og siste uka har magen min begynt å bli skikkelig plagsom. Det er ubehagelig å ligge uansett hvilken vei jeg prøver, vondt å sette/legge/snu meg og vondt å hoste/le/nyse/bevege meg generelt, og blir fort anpusten og sliten. Alt er tungt og tar tid. Det føles ut som nå er det helt fullt i magen og at jeg bare strekkes sakte. Magen er ikke så stor, men stappa full, liksom. Kjenner mye liv så det er jo bra. Har ellers mye sure oppstøt og halsbrann, men det hjelper med sånne tabletter mot det.
Dere som har vært gravide før, er det det sånn det blir kontinuerlig fremover eller går dette litt i rykk og napp? Greit å prøve å være litt forberedt! Hadde håpet å få noen uker med "passe sprek 2. trimester-gravid" i ferien, men nå er jeg bare ganske ubrukelig!
Dere som har vært gravide før, er det det sånn det blir kontinuerlig fremover eller går dette litt i rykk og napp? Greit å prøve å være litt forberedt! Hadde håpet å få noen uker med "passe sprek 2. trimester-gravid" i ferien, men nå er jeg bare ganske ubrukelig!

å kle på seg var en utfordring.
I dag er det plutselig veldig ubehagelig å tisse! Ikke sånn sviing som ved uvi, men vondt i bekkenet og nederst i magen rundt bekkenet foran liksom .Går inn på do og føler meg fin, setter meg og tisser, så stikker det skikkelig rundt bekkenet mens jeg tisser, og så er jeg helt handikappet når jeg vagger ut fra do igjen. Går fort over når jeg hviler litt bare. Hva kan det bety?