Nå er kynnerne jammen plagsomme!

Eca

Betatt av forumet
Det føles som jeg har konstante kynnere når jeg er ute å går nå. Har jo hatt dem hele tiden men nå er de jammen hyppige. MEN det er vell også det eneste. Blir litt frustrert her, kjenner verken mens murringer eller noe trykk i noe rettning!
Har ikke lyst å gå så lenge over................
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

*klem*

samma her eca 75..... tror ikke jeg er gravid jeg[;)] føler vertfall ikke at det nærmer seg en fødsel..!
kjipern![:'(]

Skjønner veldig godt hvordan du har det, har det på samme måte seg deg. Bare jeg beveger meg så får jeg kynnere og de er smertefulle, får skikkelig vondt nederst i magen, det kommer til og med når jeg snur meg om natten. Våkner av det. Det gjør bare SÅ vondt [:@] I tillegg har jeg utrolige smerter i korsryggen hele tiden, får jo vondt samme hva jeg gjør. Hmmmm, det ble litt syting fra min side det, men uff jeg må bare innrømme at jeg begynner å bli litt lei av å gå sånn. [&:]

Helt enig... kan ikke bevege meg 10 meter før jeg får smerter nederst i magen. Må stoppe opp og stå krokbøyd. Folk glaner, men ingen sier noe så klart. (Like greit egentlig...) Går og dasser inne hele dagen, føler meg som en strandet hval, er vant til å være mye mer aktiv! Vekta øker for hver dag som går også... mest vann tror jeg nå, i varmen.

Men nå er det snart nye tider for oss alle!!

Back
Topp