Nå er komplett❤️❤️❤️❤️

Snoopy79

Glad i forumet
Novemberlykke 2016
Her har dagene gått i ett etter fødsel. Lille Kaya kom til verden 14.11, var 3675 og 48cm lang- perfekt frøken. Ble født i vann, å det var bare helt FANTASTISK
Vannet gikk mens vi satt til bords med farsdags lønsj. Hostet til og det bare *splæsh* Og jeg har jo hatt en styrtfødsel etter vannavgang, så jeg måtte dra til føden. Pakket klær og utstyr til jentene, å fikk de avgårde før vi dro nedover.
Ble registrert og så satt på registrering. Ingen rier, og snart vaktskifte. Så vi dro ut en runde og fikk litt luft, noe å drikke og bite i. Kom inn til ettermiddagsskiftet, og fikk rom. Gikk maaaaaange timer før riene kom. Så fikk jeg klyster, og sist startet jo dette rier og åpning for fylt. Men ikke denne gangen... Begynte å få litt mer rier rundt kl 21. Gikk i badekaret for smertelindring. Riene tok seg mer opp nærmere 23. Sjekket åpning 00, hadde da 3cm. Å da følte jeg alt hadde vart såååååå lenge. 00.20 hadde jeg 7cm og fikk varsel om å puste meg igjennom riene og IKKE PRESSE. 00.40 fikk jeg trykketrang og 00.46 kom vår 4 prinsesse til oss❤️ Livet smiler❤️ Formen var topp også
 
Gratulerer så mye! ❤
 
Gratulerer :)
 
Back
Topp