Nå er jeg virkelig forvirra!

*Bertemor*

Forelsket i forumet
Jeg vet snart ikke hva jeg skal tro jeg altså. På søndag tok jeg jo en test, den var positiv, men en svak strek. Men jeg så den. Jeg var hos legen med en urinprøve på tirsdag, men der var resultatet negativt.Legen sa jeg skal ta en blod prøve for å være på den sikre siden, dit skal jeg i dag. Men får jo ikke svar før over helga. Så har jeg gått og vært forvirret i et par dager, men besluttet meg for å kjøpe en ny test i dag, selvom jeg skal ta en blodprøve. Jeg testet nå akkurat, og den var også positiv. Litt svak strk, men sterker enn den på søndag. Så hva søren skal jeg tro på da? Uff, ikke lett detta.
Jeg føler meg liksom litt gravid også(ikke det at jeg har vært det før og vet hvordan det er), men jeg har jo noen tegn på at jeg er gravid som at TR ikke har kommet enda,skulle kommet i helga! Jeg har hatt ømme brystvorter i ca tre uker nå. Føler at de har blitt litt større også.Må tisse hele tiden, tilogmed om natten(noe jeg ikke pleier) Humørsvingninger til tusen har jeg også. Også merker jeg veldig godt at magen er der, vet ikke hvordan jeg skal forklare det... Og ikke sover jeg spesielt mye om natta heller, går laaang tid før jeg sovner, og våkner gjerne hver time.. For meg høres det ut som om jeg ergravid. Og testene viser dette, utenom den hos legen! Hmm, hva skal jeg tro på liksom? Klarer nesten ikke vente til over helga for å få vite det...
Hva tror dere? Håper noen vil svare meg=) trenger litt støtte..
Blei litt langt, men takk for at dere tar dere tid til å lese dette.

Klemmer fra forvirret meg

En strek er en strek[;)] Gratulerer da[:D][:D]

Tror nok du er gravid ja [:D]
Men kan du ikke ta en ny test hos legen i dag da, i tillegg til at du tar blodprøve?Eller kommer innom med morgenurin til dem i morgen
Høres ut som du er gravid på symtomene dine [:D]

Lykke til [:D]

Du høres jo gravid ut da...

Jeg lurer inn en liten gratulerer!!!

Jeg skal til et laberatorium hvor de tar forskjellige tester, altså skal jeg ikke til den vanlig legen min.Og på tirsdag hadde jeg med morgen urin til legen, som de da testet det på. Men jeg får vel ikke noe ordentlig svar før neste uke. Får bare krysse fingre og tær...

ingen flere som vet hva jeg kan gjøre eller hva det er???

Hvis to hjemmetester har vist positivt, så kan du nok begynne å håpe [:)] Har aldri hørt om en test som har vist falskt positiv, og ihvertfall ikke to! Jeg tror du får en gladmelding av legen!

Testene reagerer jo på hcg nivået i kroppen din, og hcg stiger kun ved graviditet[;)]

hvis du leser på det siste innlegget mitt martine så ser du om du kan gratulerer meg eller ikke[;)]

Back
Topp