Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Altså når det er eneste måten å få babyen til å sovne på så skjønner jeg ikke hvorfor man ikke skal gjøre det. Jeg pleier å amme barnet mitt til han sovner for så å legge han i senga. Sover mye bedre da også.Altså... Er det helt feil å amme ungen i søvn nå? Er det blitt sånn BV nei nei nå? Haha... For jeg er jo en av de som har vært her en stund nå, siden gamle dager faktisk, og må ærlig innrømme at alle mine tre ble blir ammet i søvn lenge. Skjønner ikke hvorfor det er fyfy
Samme her også. Flaske i sengen hver kveld med begge jentene til de var over året. Sovnet fort å greit på den måtenSkjønner ikke hvorfor noe sånt skal være fyfy. Min datter fikk mme, men fikk det til hu var 18 mnd og sovna med flaska hver kveld som hu gjorde mens hu ble ammet. Hu slutta av egen fri vilje. Nå er hu 2 år men trenger fortsatt litt mamma eller pappa kos for å sove enkelte kvelder. Det som passer for barnet ditt og deg er det man skal gjøre. Ingen barn og foreldre er like. Vi gjorde alt "feil" men har ett barn som sover godt om natta og hele natta. Man kjenner sitt barn og dens behov best. Og jeg har lurt på det samme selv om jeg ikke ammet mer enn i 3 uker.