Nå er jeg spent...

Dollface

Forumet er livet
VIP
gubben var på hage/plantekurs i går, og kom hjem og kunne fortelle meg at han lærte å lage omelett av trond moi.. så jeg kunne bare pakke sammen omelettlaginga mi, for dette var den RIKTIGE måten å lage omelett på...
Måtte ikke tro noe annet nei!
(Jeg lurer litt på hvorfor man lærer å lage omelett på et kurs om hage, men dog..)

Vel.. nå har vi diskutert oss gjennom bruk av olivenolje eller ikke til steking, hvorfor vi som går på lavkarbo skal bruke meierismør til steking og ikke noe annet, og hvorfor det er uhygienisk å vaske kattebæsj av fingrene i kjøkkenvasken...(Han hadde tatt av linsene i går kveld og så noe rart på gulvet... [:-][:-][:-])

Anyways.. han står nå og lager det som visstnok skal være verdens beste omelett - og jeg tror det er et mirakel hvis han ikke ødelegger komfyren i prosessen.

Håper du får en deilig omelett og et rent kjøkken fra nå av!! [:D] 

ORIGINAL: Vestlandstaus

Håper du får en deilig omelett og et rent kjøkken fra nå av!! [:D] 

nope.. jeg fikk ikke omelett.. det gikk visstnok ikke an å lage omelett med ost og skinke oppi på trond moi's måte - og han MÅTTE lage det på den måten for han syns det smakte mye bedre..

altså.. det er JEG som skal ete den omeletten med ost og skinke. IKke han.
Men vatt de hell. Jeg drar i bottikken og kjøper meg noe snadder istedenfor. hoho...

Hahaha....
Ser nå for meg han derre tegneserie figuren "Blondie" eller å han heter [8D]

ORIGINAL: InLoveAndIHateIt

Hahaha....
Ser nå for meg han derre tegneserie figuren "Blondie" eller å han heter [8D]

han er litt dagobert sørensen ja.. [:-]
takken for at jeg alltid spør hva han vil ha når jeg skal ha noe, er at han lager til seg - og bare seg.. [8D]

Back
Topp