Nå er jeg spent!

Frk. Tvert I. Mot

Forumet er livet
VIP
Sendte nettopp gubben på ukeshandling helt alene!

Han fikk riktignok med seg en laang handleliste, men det blir litt spennende og se hva han kommer hjem med (og ikke minst hva han ikke kommer hjem med) alikevel! [:-][8D]

Hoho.

Hold oss oppdatert [:D]

hehe :) her har jeg gitt opp å sende gubben påå shopping. den biten gjør jeg selv. han kom bestandi hjem med så mye tull, og halvparten på lista vart ikke kjøpt [&:][:D]

HAdde jeg aldri turt hihi!!men så klarte jo min å komme Hjem med høytrykk spyler istedet for brød og melk da.... Hvorfor?? Var på tilbud veeeeel!

hehe her er det faktisk mannen som klarer å følge handlelista til punkt og prikke.heller jeg som kan glemme noe på lista.men skal også sies at han hadnler gjerne veldig mye som ikke står på lista også da[8D]

ORIGINAL: MalinDalin

HAdde jeg aldri turt hihi!!men så klarte jo min å komme Hjem med høytrykk spyler istedet for brød og melk da.... Hvorfor?? Var på tilbud veeeeel!

Da trur jeg ikke min gubbe er så dum og sende i butikken alikevel altså! [8D]

Haha! Hvis jeg gjør det kan jeg love deg at jeg får meldinger/telefoner ang ting på lista! Så får han ikke med seg alt, men får med seg 5 poser chips og ørten flasker brus og haugevis av annet crap som han har tenkt å spise, men som JEG går å småspser på dagen lang[X(]

ORIGINAL: LilleS

Haha! Hvis jeg gjør det kan jeg love deg at jeg får meldinger/telefoner ang ting på lista! Så får han ikke med seg alt, men får med seg 5 poser chips og ørten flasker brus og haugevis av annet crap som han har tenkt å spise, men som JEG går å småspser på dagen lang[X(]

*fniiis* [:D]

Selv vet jeg faktisk ikke hvordan det ender før han er hjemme igjen. Kan jo være jeg har dømt ham alt for tidlig. Diskriminering kalles det vel.. [:-][:-]

samme her.... "du,hvordan ser vårløk ut?"

"hvor i butikken finner jeg det og det.....?"

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

samme her.... "du,hvordan ser vårløk ut?"

"hvor i butikken finner jeg det og det.....?"

JA! For all del, ikke gidd å se deg litt rundt[8D]

Gubben her er flinkere enn meg å holde seg til lista gitt.[:)]

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

*fniiis* [:D]

Selv vet jeg faktisk ikke hvordan det ender før han er hjemme igjen. Kan jo være jeg har dømt ham alt for tidlig. Diskriminering kalles det vel.. [:-][:-]

Hehe! Er tross alt et mannfolk det er snakk om! Men plutselig overrasker han deg[:D]

hvordan gikk det???

Det gikk fantastisk bra, så jeg får bare trekke tilbake alle stygge tanker, og skamme meg bittelitt. [:-]

Men nå som jeg vet at han klarer det med glans skal jeg love dere at han skal bli sendt på flere ukes handlinger! [8D][8D] Jeg hater de stor handlingene! [8D]

Back
Topp