Nå er jeg spent nå....

lille70

Glad i forumet
Fikk brev fra IVF-klinikken i Porsgrunn i går, og vi er kalt inn til første time 11.oktober......[;)]

wæææææ, det er jo ikke lenge til jo, så dette blir spennende.....

Noen her inne som vet hva som foregår på første time....?
Og hvorfor måtte mannen min ha med seg sædprøve når han allerede har testet seg, og kvaliteten er helt optimal.....?

Gratulerer!!! ENdelig skjer ting!![:D] Ang spermprøven, sambo måtte også og vi spurte hvorfor siden de var tipp topp sist gang. Men da var det 1 år siden sist, og da kunne det ha endret seg. Nå vet jeg jo ikke hvor lenge siden hos dere. Men så ville de liksom ha alt klart hos dem, sånn at det ikke dukket opp noen "overaskelser" senere[;)] Bare si at han får den beste jobben, mens du må spre beina for legen[:D] Pleide jeg å trøste sambo med. For han kan ta prøven hjemme så langt han får levert prøven sin før en time har gått og prøven holdes kroppsvarm eller sånn. Inntil huden hvis det går..

På VÅR første time på fertilitetsklinikken (porsgrunn) så hadd vi en vanlig bli kjent samtale. Måtte ha med bilder av oss... Men det står i brevet om dere også skal. Og så en undersøkelse av meg også. Bare for å sikre seg hva det var jeg "feila"... Når det var gjort klar sa de hvilken planer de hadde for meg.

Lykke til!

Hei Ida82[:)]

Ja, endelig er det hjelp og få, og det er jeg kjempeglad for...
Har liksom på følelsen at jeg er gravid nå, men det er litt tidlig å teste enda, for IKM er ikke før onsdag, men følelsen er der liksom......
Helt optimal EL denne syklusen, ifølge UL, og EL-sprøyte har jeg også fått, så det hadde jo vært utrolig om spiren satt nå rett før vi skal inn til Porsgrunn....[;)]
Hvis ikke, får vi i alle fall snart hjelp.

Litt vanskelig for mannen og ta prøven hjemme, for vi bor for langt unna, men likevel er der veldig lite de gutta må gjennom i forhold til oss jenter....
Han fikser nok det...[:)]

Blir i alle fall spennede å se hva som skjer på første time, jeg er kjempespent..... (hvis jeg ikke er gravid nå da.....[:D])

Klem fra Lille meg[;)][;)]

Oi så spennende! Håper magefølelsen din har rett. Men hvis det viser seg at der må til Porsgrunn alikevel, så er det hvertfall ingenting å grue seg til. De er så utrolig hyggelig og tar godt vare på deg og din mann[;)]

Spennende..Lykke til da[;)]

hei så gøy gratulerer.
jeg og er i porsgrunn.

vi blei tatt imot av legen, han unge der. vi måtte også ta en sædtest er vel bare at de vil sjekke det en gang til sikkert. han spurte oss om alt mulig sykdommer og diverse, og sjekket meg nede der.
så blei vi sendt til sykepleier og blei fortalt om alt som var om prøverør fikk med oss resept og sånn.

nei ikke lenge til det, bare 4 uker, jeg skal ha uttak av egg 22 okt i porsgrunn

den testen mannen skal ta er ikke problem å ta der inne, vi måtte jo det for vi bor i østfold, så jeg blei med mannen inn på det rommet og gjorde det for han :)
bare møt opp litt føre dere har time, og meld dere til laben der at dere skal ta en test der

Oi, spennende!!!

Vil ønske deg masse lykke til, om du reiser til porsgrunn eller ikkje [;)]

masse masse lykke til... lenge fra timen til dere er i forsøk da??
spennende...hold oss oppdatert da[:D]

Tusen takk for alle meldingene jenter, dere er utrolig gode å ha[:)][:)][:)]

Både gruer og gleder meg til vi skal til Porsgrunn, hvis vi skal dit da..... hmmm, håper jo jeg er gravid nå...
Negativ test i går, men i dag kom det fram en veeeldig svak skyggestrek...[8|]
Den kom ikke før etter ca 10 minutter, så da skal den vel egentlig ikke regnes med.
Ja-ja, det blir i alle fall veldig spennende å teste igjen i morra.
4 dager til IKM i dag.....

Lykke til!!!!
Du er i gode hender i porsgrunn[:)]

Back
Topp