nå er jeg sliiiten

wimzaa

Elsker forumet
Sambo dro på jobb klokka 14 i dag, og kommer ikke hjem før klokka 24.. Så siden da har jeg laget middag til meg og Sandra Emilie, gitt Anna Victoria litt grønnsaksmos. Underholdt en overtrøtt og hyper Sandra Emilie, hun gjør ALT hun IKKE får lov til når hun blir overtrøtt...... Så når Anna Victoria skulle ha kveldspuppen sin litt før halv 6, måtte jeg til tider løpe rundt med henne på puppen for å løfte Sandra Emilie ned fra tv benken, og bort fra hundematen og diverse andre ting..
Så var det å gi Sandra litt kveldsmat, før det ble bading og stelling til kvelds av begge to. Sandra Emilie satte seg forran tv'en når jeg skulle legge ned Anna Victoria heldigvis, og når jeg kom tilbake til stua lå hun og sov i sofaen.. UTROLIG!! Da var det bare å bære henne i seng, klokka var bare 1820. Tydelig at hun var sliten, for det er sjelden hun sovner før klokka 19 for tiden.

Og nå har jeg tatt støvsugeren og tørrmoppen på stue- og kjøkkengulvet. Så nå har jeg planta ræva mi i sofan enn så lenge.. Om 20 min må jeg dra på håndballtrening.. det frister IKKE i dag.. Det var litt om min ettermiddag/kveld.

Ha en fin kveld alle sammen [:D]

What a day!! Står respekt i å dra på trening nå altså.. jeg hadde glatt sunket godt ned i sofaen og blitt sittende.. ;)

Deilig når de på en måte "ber" om å få sove på den måten.. :p

Høres ut som du har hatt en heftig ettermiddag. Står virkelig respekt av deg hvis du reiser på håndballtrening nå.
Selv skal jeg sette meg i sofan med strikketøyet etter en hel dag med bøker og lesing om genetikk. Hue mitt er helt pumpa.....

Du er jaggumæ en super mamma.

Her kom vi hjem fra Tyrkia kl. 9 til morgenen idag, og da begynte reisen fra hotelet kl. 1830 norsk tid i går kved....først buss over 2 timer, fly, tog og deretter kom svigermor og hentet oss...veslegutt sov heldigvis mye av tiden, men vi voksne hadde ikke sovet noe særlig, særlig jeg som har hatt en sovendes og urolig gutt på fanget hele reisen.......

har bare sett på noen av bildene, de jeg tenker å fremkalle til julepresanger, men har ikke fått lagt inn de andre øyeblikksbildene enda, bare de jeg planla for fotoseanse....[8D] Redigert litt da...må jo begynne med det jeg også slik som dere andre flinke jentene her inne.

og nå baker jeg skoleboller[8D] i morgen blir det AVSLAPPINGSDAG! Angrer for at jeg satte deigen nå ja, skulle bare lagt meg i stedet.. men men[8D]

Superwoman[:D][:D]

ORIGINAL: Drømmefangeren

Superwoman[:D][:D]

Ja, det er jammen superwoman det!!! Fyttigriiisen!

Sier bare: R- E- S- P- E- K- T![:D]

Flink du er!!

flink du er [:D]

og må faktisk si at d høres ganske likt ut med mine dager[8D] når mali er hjemme hele dagen er jeg skutt på kveldene.

Back
Topp