Nå er jeg skikkelig bekymret :'(

Kristine-84

Mamma til Lucas <3
Jeg er etter menstermin idag 6 uker på vei. Hadde EL helgen 23-35 oktober. Stemmer med menstermin.

Jeg var på tidelig ultralyd idag og fikk beskjed om at jeg var 4+2 og ingen hjerteaktivitet ble registrert. Jeg får ikke dette til å stemme og er skikkelig bekymret :(

Kan det være at syklisen min har vært lenger og at egget brukte lang tid på å feste seg?

Noen andre som har opplevd dette?
 
Jeg hadde eggløsning 23, og mener jeg er 6+0 ca i dag
 
Jeg hadde eggløsning 23, og mener jeg er 6+0 ca i dag

Ja det er derfor jeg syntes det er rart og få beskjed om at jeg er 4+2 :(

Kan det da være en MA? :'(
 
Testa du etter el? Når fikk du positiv graviditetstest?
 
Ja det er derfor jeg syntes det er rart og få beskjed om at jeg er 4+2 :(

Kan det da være en MA? :'(

Jeg skal på innvendig ul i morgen.
Så høre hva de sier da. Men kan jo hende egget brukte lenger tid på å feste seg?
 
Har du fått tilbud om ny ul om en stund for å sjekke? Skjer mye rart, er jo mulig du har kommet kortere enn du tror...?
 
Har du fått tilbud om ny ul om en stund for å sjekke? Skjer mye rart, er jo mulig du har kommet kortere enn du tror...?

Jeg skal ha ny ul 4 desember men det blir tungt å gå i uvisshet i 2 uker :( Kan jo være litt kortere, men syntes nesten 2 uker er i meste laget.

Om jeg er 4+2 nå er det jo rart at jeg fikk gravid 2-3 på CB for 2 uker siden :confused:
 
Jeg opplevde det samme i slutten av juli. Skulle da ha vært 6+0, fant ingen hjerteaktivitet og fikk beskjed om at jeg kortere på vei. Dette viste seg å være en MA, fikk komme inn en uke etterpå for å se om det hadde utviklet seg noe mer (noe det ikke hadde)...

Jeg var da skråsikker på når EL/befruktning var. Så jeg kunne ikke være kortere.
 
Hm, enig i at 2 uker er lenge å vente. Hva med å gå til legen og måle hcg stigning ? Da får du nok raskere svar.
 
Jeg opplevde det samme i slutten av juli. Skulle da ha vært 6+0, fant ingen hjerteaktivitet og fikk beskjed om at jeg kortere på vei. Dette viste seg å være en MA, fikk komme inn en uke etterpå for å se om det hadde utviklet seg noe mer (noe det ikke hadde)...

Jeg var da skråsikker på når EL/befruktning var. Så jeg kunne ikke være kortere.


Det er det jeg er redd for- jeg er også sikker på el...
 
Back
Topp