Nå er jeg sjokkert på en positiv måte

• Trådstarter Trådstarter Snekka
  • Opprettet Opprettet
S

Snekka

Guest
Skrev i statusen på FB for 15 minutter siden ca at jeg var sugen på godis, men ikke kommer meg noen vei fordi jeg er alene hjemme med snuppa og lurte på om noen ville stikke på lokalbutikken og kjøpe godter til meg før kl 21. Og plutselig så kommer det ei som ikke bor så langt unna som jeg faktisk ikke kjenner så veldig godt og sier at hun kan gjøre det! Så nå er hun på butikken for meg og kjøper potetgull og brus! Jeg er så glad, tenk at det finnes så snille og omtenksomme mennesker idag!!

Oi, det var kjempesnillt gjort av hun! Regner med du skrev det litt på kødd? [8D]
Er faktisk veldig lite som skal til for å glede andre! Håper du lar henne få høre hvor snill hun er [:D]
Og kos deg masse med godisen, det fortjener du ihvertfall [:D]

Så utrolig hyggelig gjort! Sånne overraskelser er herlige [:D]

Så koselig gjort av a!![:D]

Så bra, Snekka. Sånne positive opplevelser/overraskelser gjør noe med humøret, dagen og tilliten til "the human race"[;)][:D]

Ja, jeg ble virkelig overrasket. Det verste av alt var at hun ikke engang skulle på butikken, men hun skulle ut og kjøre og tenkte at hun kunne hjelpe til. Som Nina skrev, det er dette med å være et medmenneske som varmer sånn, det er ikke så mye sånt lenger idag dessverre.

Nå spiser jeg potetgull og Stratos og drikker brus!!! NAM NAM!

Så snilt gjort da[:D]

Back
Topp