Nå er jeg sint nå!!!!!!!

mimmi77

Forelsket i forumet
Har sittet i 2 timer og mannet meg opp til å ringe sykehuset og etterlyse innkallelsen min, og når jeg endelig ringer, så viser det seg at den forbanna legen min ikke har sendt brevet engang!!!!!!! Er det mulig!!!???????
Jeg var av legen 18.april!!!!
Nå begynner jeg å grine......
 
takk for det[:D]. Ja du kan tro ho skal få et skikkelig spark!!!!
Skal ringe så fort tlf-linjene åpner kl 13
 
 
Det var dårlig! -blir sint på dine vegne nå kjenner jeg..! Privatklinikker er jo et alternativ om du har råd og har tilbudet i nærheten. Men FY for en lege du har.. [:'(]
 
Stakars deg! Noe så frustrerende og irriterende!!! Så bortkastet tid liksom.. Utrulig sløvt gjort av lengen din, håper du får kjeftet  på han og "satt han på plass". Hadde det vært meg så hadde jeg seriøst vurdert å bytte lege. Om han ikke klarer å følge deg bedre opp nå så ville ikke jeg tatt noen sjanser med vedkommende under et svangerskap og jeg ville ikke at den legen skulle hatt noe med min unge å gjøre! Legen er jo useriøs.. Blir så sint av sånn!!! Trur ikke dem skjønner situasjonen vi prøvere er i, at ønske om en liten spire er utrolig stort og at man tenker på det hver eneste dag. Systemtet er tregt nok som det er om ikke legen skal gjøre det enda tregere ved å være sløv, useriøs og frekk og ikke gidde sende inn papirene! [:@][:@][:@][:@]  Blir så sint!
 
ORIGINAL: La Luna

Stakars deg! Noe så frustrerende og irriterende!!! Så bortkastet tid liksom.. Utrulig sløvt gjort av lengen din, håper du får kjeftet  på han og "satt han på plass". Hadde det vært meg så hadde jeg seriøst vurdert å bytte lege. Om han ikke klarer å følge deg bedre opp nå så ville ikke jeg tatt noen sjanser med vedkommende under et svangerskap og jeg ville ikke at den legen skulle hatt noe med min unge å gjøre! Legen er jo useriøs.. Blir så sint av sånn!!! Trur ikke dem skjønner situasjonen vi prøvere er i, at ønske om en liten spire er utrolig stort og at man tenker på det hver eneste dag. Systemtet er tregt nok som det er om ikke legen skal gjøre det enda tregere ved å være sløv, useriøs og frekk og ikke gidde sende inn papirene! [:@][:@][:@][:@]  Blir så sint!

 
"Han" legen var ei dame, og ho var høygravid selv!!!! Og siden ho bare var en vikarlege, så er det nok typisk min flaks at ho er dratt nå...... Men da bør det brevet ligge inne på min journal. For må jeg nå til ny time og legge ut om alt igjen så tørner jeg, Det er de som har gjort en feil og ikke jeg
 
Da har jeg ringt, og ble ikke særlig klokere av det[:@]
Her på legekontoret påsto de at brevet var sendt, så enten lyver noen, eller så har brevet rett og slett fordufta.
Det hjelper ikke meg uansett, det er jeg som på nytt får testa tålmodigheten min
 
ÅHHHHHHHHHHHHHHH SÅ SINNA JEG KJENNER JEG BLIR!!!
 
Desverre er du ikke aleine om at det er sånn... Var jo sånn her hos meg å... Blir så forbaska irritert på at systemet skal gå så ufattelig tregt. Skjønner ikke folk/leger at dette er viktig for oss å at det er AKUTT når vi først har tatt mot til oss å be om en henvisning om dette?????
 
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
 
Godkos/trøsteklem fra Therese!!!
 
Heisann!
Ho var jo selvsagt en vikarlege som nå har reist fra bygda[:@], men de på legekontoret påstod at brevet var sendt, men skulle likevel sende det på nytt i dag, og det BØR de ha gjort.
Ringte tilbake til sykehuset etterpå og forklarte, og fikk da beskjed om at jeg skulle ringe tilbake på onsdag og høre om de hadde fått det, og for å få høre hvilken prioritet det hadde fått. Brevet er jo datert 18.april da, så det må vel hjelpe for noe kanskje? Ho på sykehuset mente jeg hadde ventet ganske lenge allerede, så kanskje de kunne få litt fortgang i det. Forhåpentligvis[:D]
 
Back
Topp