skytte76
Gift med forumet
Sitter og dirrer av sinne her jeg sitter. Pappen til Stian kom brasende ut med at han og samboeren hans skulle ha ferie i uke 26 og 27 for da skulle de bort. Ikke spurte de om det passet for oss og sa at de skulle ha Stian da og ferdig med det. Når han leverer ikveld så skal han plutselig ha uke 25 og 26[:@] [:@]Jeg har jo skrevet opp ferien hans i barnehagen allerede og dessuten vil jeg ikke betale full barnehagesats for at han skal være der i to uker av mnd. Så tilbyr han seg å levere og hente den uka mens han har han istedet for å betale halve satsen som jeg mener han burde gjøre.
Skal han først ha ferie med pappan sin så synes jeg ærlig talt ikke at han skal gå i barnehagen i den ferien. Det er jo tross alt snakk om bare 2 uker tilsammen hele sommeren. Jeg for min del har nektet han å hente i uke 25. Er jeg skikkelig teit nå synes dere?
Han sa rett ut at han ikke var interessert i å samarbeide med oss i det hele tatt for han hadde bestemt seg og sånn var det[:@]
Skal han først ha ferie med pappan sin så synes jeg ærlig talt ikke at han skal gå i barnehagen i den ferien. Det er jo tross alt snakk om bare 2 uker tilsammen hele sommeren. Jeg for min del har nektet han å hente i uke 25. Er jeg skikkelig teit nå synes dere?
Han sa rett ut at han ikke var interessert i å samarbeide med oss i det hele tatt for han hadde bestemt seg og sånn var det[:@]