Nå er jeg så sint!!!!

MetteJ

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Jeg sitter her å bare rister av sinne! Vil først si at vi bor i et hus med 5 leiligheter og har ingen problemer med de andre naboene enn de det gjelder nå... For noen mnd siden spurte vi om ikke naboene kunne la være å smelle ytterdøren sin, etter de hadde vekt R midt på natta kl 0130!! De har blitt flinkere der...... MEN hun sover jo ute på dagtid for da sover hun bedre og lenger og er mye blidere. Vi har liten leilighet og det er lyttt så å ha henne inne er ikke en god ide.... Jeg la henne ute ca 11 på varandaen, og tror dere ikke at naboen klarte å vekke henne???? Han small med verandadøren, dro plastikkstolen så det bråkte og durte for så å smelle døren igjen! Er det så jævla vanskelig å se en svær simo duo som står noen meter fra han???? Jeg stod tilfeldigvis å så på vogna da han gikk ut, hun begynte å bevege seg av det første smellet, enda mer da han dro stolen og skreik da han smelte igjen døren!!!! [:@] [:@] [:@] Jeg har ingen andre plasser å ha henne...

Jeg har skrevet om de før her inne, er de som kaster sneiper på plenen, utenfor ytterdøren og nå ligger det faen meg søppel der og [:@] Er bare vi og de som har unge, og det lå en HIPP- yoghurtlokk utenfor ytterdøren, bleier osv..... Og det er ikke vårt!

Jeg klikker snart i vinkel! Jeg er så drittlei! Skulle gjerne ha flytta men det har vi ikke mulighet til... Men jeg syns da virkelig det går ann å vise hensyn når man bor så tett??? Jeg gjør alt jeg kan for å vise hensyn til alle som bor her i huset. Når R skal sove passer jeg på å gå på parkeringen å trille i stedenfor rett utenfor døren for der har hun ene soverom, så vil ikke vekke henne OM hun skulle sove på dagen... Jeg prøver å være en GOD NABO!

Jeg vil jo ikke skape et dårlig forhold til naboene, men nå er jeg så lei at jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre... Føler jeg har vært veldig tolmodig med de naboene dette gjelder... Men jeg sprekker snart [8|]

Huff, er sååå irriterende når folk ikke tar hensyn når de bor tett! Bor selv i blokk med leiligheter på alle sider, både opp, ned og begge sidene, så VET hvordan du har det :S

Dessverre er det ikke alle som tenker over godt naboskap og tenker bare på seg selv :s Jeg sier ifra til de som "irriterer" meg, og dersom de ikke følger reglene som står i kontrakten angående stillhet etter klokkslett og andre forhold sender jeg klage til de vi leier hos :)

Vet ikke om dere alle leier til samme person, så hos dere er det kanskje vanskeligere :s

Jo vi leier hos samme person. Men syns ikke det er så gøy å klage til han, det syns jeg er verre enn å klage rett til de... [&:] Og det er sambo enig i. De er som regel stille mellom de og de klokkeslettene, men å vise litt hensyn til at jenta mi sover ute syns jeg går ann. Jeg står opp før de og jeg viser hensyn da. Syns det er vanlig folkeskikk. Nå er han på verandaen igjen og smelte igjen med døren, men nå er hun jo våken sååååååå...... Står vel ikke noe i reglene om å kaste sneiper og søppel utenfor huset, og heller ikke å ta hensyn til en barnevogn på verandaen, men jeg syns det skulle bare mangle egentlig... Jeg hadde vist hensyn om det var deres unge som sov på verandaen. Jeg viser jo hensyn når jeg og R er oppe kl 06-07 og de ikke før 09, smeller ikke med verandadøren da, for jeg vet de sover...

Må jo snakke med de for å få slutt på både det ene og det andre... Men det er jo ikke gøy å måtte ta en slik prat [&:] Men nå har det bygd seg så opp inni meg, at det snart renner over for meg [:@] Og renner det over så eksploderer jeg skikkelig... [&:] Jeg har enda ikke roet meg og det er 1 time siden de vekte henne. Jeg skjelver enda av sinne [:@]

Det der er ikke enkelt..Men man kan vel egentlig ikke klage når det skjer midt på dagen heller :) jeg har en nabo som driver å kløyver ved med motorsag hele dagene..pluss naboer som pusser opp o.l...er forferdelig irriterende ja..men dessverre lite å gjøre med..er sikkert mange babyer rundt omkring som sover til ulike tider.. :)

Huff, så utrolig kjedelig.

Tror jeg hadde tatt en prat med dem og forklart situasjonen på en hyggelig måte:)

Back
Topp