Jeg sitter her å bare rister av sinne! Vil først si at vi bor i et hus med 5 leiligheter og har ingen problemer med de andre naboene enn de det gjelder nå... For noen mnd siden spurte vi om ikke naboene kunne la være å smelle ytterdøren sin, etter de hadde vekt R midt på natta kl 0130!! De har blitt flinkere der...... MEN hun sover jo ute på dagtid for da sover hun bedre og lenger og er mye blidere. Vi har liten leilighet og det er lyttt så å ha henne inne er ikke en god ide.... Jeg la henne ute ca 11 på varandaen, og tror dere ikke at naboen klarte å vekke henne???? Han small med verandadøren, dro plastikkstolen så det bråkte og durte for så å smelle døren igjen! Er det så jævla vanskelig å se en svær simo duo som står noen meter fra han???? Jeg stod tilfeldigvis å så på vogna da han gikk ut, hun begynte å bevege seg av det første smellet, enda mer da han dro stolen og skreik da han smelte igjen døren!!!! [:@] [:@] [:@] Jeg har ingen andre plasser å ha henne...
Jeg har skrevet om de før her inne, er de som kaster sneiper på plenen, utenfor ytterdøren og nå ligger det faen meg søppel der og [:@] Er bare vi og de som har unge, og det lå en HIPP- yoghurtlokk utenfor ytterdøren, bleier osv..... Og det er ikke vårt!
Jeg klikker snart i vinkel! Jeg er så drittlei! Skulle gjerne ha flytta men det har vi ikke mulighet til... Men jeg syns da virkelig det går ann å vise hensyn når man bor så tett??? Jeg gjør alt jeg kan for å vise hensyn til alle som bor her i huset. Når R skal sove passer jeg på å gå på parkeringen å trille i stedenfor rett utenfor døren for der har hun ene soverom, så vil ikke vekke henne OM hun skulle sove på dagen... Jeg prøver å være en GOD NABO!
Jeg vil jo ikke skape et dårlig forhold til naboene, men nå er jeg så lei at jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre... Føler jeg har vært veldig tolmodig med de naboene dette gjelder... Men jeg sprekker snart [8|]
Jeg har skrevet om de før her inne, er de som kaster sneiper på plenen, utenfor ytterdøren og nå ligger det faen meg søppel der og [:@] Er bare vi og de som har unge, og det lå en HIPP- yoghurtlokk utenfor ytterdøren, bleier osv..... Og det er ikke vårt!
Jeg klikker snart i vinkel! Jeg er så drittlei! Skulle gjerne ha flytta men det har vi ikke mulighet til... Men jeg syns da virkelig det går ann å vise hensyn når man bor så tett??? Jeg gjør alt jeg kan for å vise hensyn til alle som bor her i huset. Når R skal sove passer jeg på å gå på parkeringen å trille i stedenfor rett utenfor døren for der har hun ene soverom, så vil ikke vekke henne OM hun skulle sove på dagen... Jeg prøver å være en GOD NABO!
Jeg vil jo ikke skape et dårlig forhold til naboene, men nå er jeg så lei at jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre... Føler jeg har vært veldig tolmodig med de naboene dette gjelder... Men jeg sprekker snart [8|]