Altså kroppshår. Spesielt bikinilinjen. Finnes det virkelig ikke noen måte å gjøre dette på som faktisk funker? Når jeg barberer så er det jo bare glatt og fint i en dag, før det begynner å komme stubber og bli kvisete og ekkelt, og det klør jo som et helv.... Har og prøvd ladyshaver for noe år siden, da sto det jo igjen stubber, så skjønte ikke helt vitsen. Kan godt hende den jeg hadde var dårlig, men gidder liksom ikke ta sjansen på å kjøpe en ny. Har og prøvd hårfjernings-krem, men den ble det heller ikke helt glatt med. Har og hatt en laserbehandling, men fikk beskjed om at man vanligvis måtte ha 4-5behandlinger og det har jeg ikke råd til siden det kostet 1500 hver gang. Eneste jeg kan se forskjell nå er at det kanskje er ørlite mer mellomrom, og at hårene kommer ut 2 i hver hårsekk og det er jo jævli... ubehagelig og klør. Er det bare meg som sliter? Venninna mi sier liksom at hun barberer hver 3-4 dag, det er jo umulig for meg, blir jo ikke akkurat mindre kvisete og ubehagelig av å barbere på nytt oppå kvisene... Kom igjen, jeg ville ha alle tipsene dere kan komme på og noen gang har hørt om...[:)] Hjelp meg jenter