Nå er jeg så drittlei av hår!

Lillemor1

Elsker forumet
Altså kroppshår. Spesielt bikinilinjen. Finnes det virkelig ikke noen måte å gjøre dette på som faktisk funker? Når jeg barberer så er det jo bare glatt og fint i en dag, før det begynner å komme stubber og bli kvisete og ekkelt, og det klør jo som et helv.... Har og prøvd ladyshaver for noe år siden, da sto det jo igjen stubber, så skjønte ikke helt vitsen. Kan godt hende den jeg hadde var dårlig, men gidder liksom ikke ta sjansen på å kjøpe en ny. Har og prøvd hårfjernings-krem, men den ble det heller ikke helt glatt med. Har og hatt en laserbehandling, men fikk beskjed om at man vanligvis måtte ha 4-5behandlinger og det har jeg ikke råd til siden det kostet 1500 hver gang. Eneste jeg kan se forskjell nå er at det kanskje er ørlite mer mellomrom, og at hårene kommer ut 2 i hver hårsekk og det er jo jævli... ubehagelig og klør. Er det bare meg som sliter? Venninna mi sier liksom at hun barberer hver 3-4 dag, det er jo umulig for meg, blir jo ikke akkurat mindre kvisete og ubehagelig av å barbere på nytt oppå kvisene... Kom igjen, jeg ville ha alle tipsene dere kan komme på og noen gang har hørt om...[:)] Hjelp meg jenter

syns du er heldig at det er det eneste problemet ditt med hår.

jeg går på medisiner der jeg har mistet mye hår på hodet,og fått mye hår på ryggen,skuldrene og armene..... jippi!!!
skikkelig kvinnelig!!!

ORIGINAL: *LiLLa*

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

syns du er heldig at det er det eneste problemet ditt med hår.

jeg går på medisiner der jeg har mistet mye hår på hodet,og fått mye hår på ryggen,skuldrene og armene..... jippi!!!
skikkelig kvinnelig!!!
off...er det ikke noe legen kan gjøre med det da??er nok hormonene som gjør at man får mere hår andre steder på kroppen, sikkert ikke bare medisinene..

er ikke hormoner...er bivirkninger av kortisonpillene....
har en drøss med piller,og bivirkninger!!!! grusomt

Jeg sverger til voksing! I salong vel og merke. Går til brasiliansk voksing omtrent hver 6.uke. Det er litt vondt, ja, men ikke SÅ vondt.

Og absolutt verdt det! Glatt som en baby i omtrent en måned [:)] Og ingen nupper eller irritasjon.

Og det vokser ut mindre og mindre hår for hver gang man gjør det. Jeg har holdt på med det et par år nå, og jeg merker tydelig at jeg har mindre hårvekst nå.
Jeg planlegger å fortsette med det selv om jeg er gravid [;)]

ORIGINAL: DivaAnnie

Nå som jeg er singel og temmelig tørke her så driter jeg i hele understellet. Men før så pleide jeg å vokse meg hver mnd i salong, resultatet blir kjempebra. Kosta ca 350 hver gang tror jeg..for hele sulamitten da, sikkert blligere for bare bikinilinja.

Du kan vokse selv også. Kjøp en boks med varmvoks fra veet, koster 99 på Cubus. Jeg vokser under arma en gang i mnd selv. MYE bedre enn å barbere [:)]

hvordan klarer du det? Jeg vokset øyenbrynene i thailand, og det var så j****** vondt at det ikke skal i nærheten av mine edlere deler

ORIGINAL: snowball

Jeg sverger til voksing! I salong vel og merke. Går til brasiliansk voksing omtrent hver 6.uke. Det er litt vondt, ja, men ikke SÅ vondt.

Og absolutt verdt det! Glatt som en baby i omtrent en måned [:)] Og ingen nupper eller irritasjon.

Og det vokser ut mindre og mindre hår for hver gang man gjør det. Jeg har holdt på med det et par år nå, og jeg merker tydelig at jeg har mindre hårvekst nå.

hvor mye koster det da? for hele skauen? Jeg har prøvd å vokse selv men det gjorde så inni det svarte vondt at jeg ikke klarte mer. Også tok det jo så sykt lang tid siden jeg måtte samle mot for hver gang jeg rev av..

you crazy woman![8D][:D]

Det som er så slit her det er at jeg har så store strekkmerker på musa at jeg holder på å bli sprø! dvs hver hårsekk blir strukket 1 cm og da blir det ingrodde hår og det klør!

Jeg har bare tatt høvlen fatt og har tatt noe voks på sidene[8D]

Voks er vondt men best. Har vært og vokset leggene i dag faktisk[:)] men brasiliansk har jeg gjort 2ganger og trur ikke jeg gjør det igjen. [;)]
Men bare bikinilinjen går fint.

Jeg hadde aldri turt å vokse meg selv i underlivet. DET skal det mot til! Det gjør mye vondere, fordi hårene her vokser i alle retninger, og det er veldig viktig å dra hårene av i riktig retning for at det skal gjøres riktig og for at det ikke skal gjøre så vondt.
Dette vet de profesjonelle, og de gjør det riktig.

Jeg går til Wah Wah. Betaler ca. 400 kr.

ORIGINAL: Bitzyh

Det som er så slit her det er at jeg har så store strekkmerker på musa at jeg holder på å bli sprø! dvs hver hårsekk blir strukket 1 cm og da blir det ingrodde hår og det klør!

Strekkmerker på musa?? Det har jeg aldri hørt om. Er det vanlig? Hvordan oppstår det? [8|]
Har det noe med graviditet og gjøre..?

ORIGINAL: Bitzyh

Strekkmerker på musa?? Det har jeg aldri hørt om. Er det vanlig? Hvordan oppstår det? [8|]
Har det noe med graviditet og gjøre..?

... ja[&o].... jeg fikk det mens jeg gikk gravid ja..[:'(] Fant det ut etter jeg hadde født..... hele meg ble et tigerskinn og musa og lårene foran fikk kjenne på svangerskapet mest tror jeg... Er ikke sånn at det skjer med alle, jeg var bare ekstra "heldig".. som sagt så var jeg stripete over HELE meg....

Back
Topp