Nå er jeg ruger!!!

Tullemor79

Gift med forumet
Fikk satt inn et perfekt egg i dag, så nå blir det spennende å se om 14 dager Alle eggene hadde delt seg perfekt, så vi har 3 egg på frys også! Det er godt å vite dersom det ikke skulle klaffe nå! De var veldig fornøyd i Porsgrunn, er visst nok ikke så ofte at alle eggene er brukbare sa de. Ikke vet jeg, men mine var iallefall perfekte!!!!!

Er så glad nå!![:D][:D]

Så glad på dine vegne tullemor.
Gratulerer som ruger snuppa, og med 3 på frys til søsken. [;)][;)][;)]

Så utrulig bra [:D][:D][:D] Då har du til søsken og[;)]

Kosa deg masse i rugetida[:)][:)][:)]

Åh, dette blir spennende!!

Er kvalm og uggen i dag da, så skal bare slappe av og scrappe et kort tenker jeg. Også kose meg med litt is seinere idag[:)]

Så herlig! Det er jo så bra som man kan få det. Nå må vi bare henge i og være noen gode rugemaskiner... og prøve å få tankene over på andre ting! [:D]

Masse lykke til med ruginga tullemor!! Håper på det beste!!!! Krysser fingre for en liten babyboom framover her inne no
og så kjekt med 3 på frys, ingenting er bedre[;)] søskenforsøk seinere det skal du sjå[:D]

Lykke til med rugingen[:D]

Gratulerer som ruger! Satser på at d er gullegget du ruger på nå 

Tusen takk jenter!! Dette er superspennende!! [:D][:D]

Gratulerer som ruger[:)]
Er en dag etter meg du, satte inn et perfekt egg i går jeg[:)]

ORIGINAL: Ivara

Gratulerer som ruger tullemor [:)] Pass godt på deg selv og gullegget i dagene fremover nå.

Flott med noen på frys også! Men de skal du ikke trenge å tenke på før om et par år vet du... [;)]

Signerer og krysser fingre og tær

Gratulerer så masse[:D] Dette blir spennende, krysser fingrene for at du får en positiv test om 14 dager[;)]

Da satser jeg på at dette går vegen for deg, det var perfekte egg på begge mine IVF også, selv om det første ikke festet seg.
Men du har tross alt 3 på frys også, men jeg satser på at dette gullegget du ruger på nå gjør susen og klamrer seg fast i 9 mnd.

Gratulerer som ruger:)

Har teste dag samme dag vi :)

Krysser fingrene for oss begge :)

Åhhh...Grattis som ruger[:D][:D]Endelig[:D][:D]
Ønsker deg masse lykke til fremover,krysser for pos test om 14 dager[;)]
stoor klem;)

Gratulerer som ruger! Lykke til videre[:)]

Takk, takk jenter!! Så langt i dag har jeg faktisk ikke tenkt på at jeg er ruger!!!

Ikke tenkt på det sier du?! Tror du bløffer!! [8D] Neida.. du er flink til å gjøre andre ting enn å henge deg opp du så [;)]

Back
Topp