Hemmelig en stund!
Forelsket i forumet
I går morges våknet jeg til en liten blødning igjen. Ikke mye, egentlig bare litt brunlig utflod, men samtidig hadde jeg en skikkelig sår smerte i underlivet, annerledes enn jeg har hatt til nå. Det gav seg utover dagen, og i morges var alt normalt, og jeg pustet lettet ut. Var og tok ny hcg prøve, og snakket med sykepleieren (som jeg jo kjenner godt nå etter ørten besøk hos dem!) om hvordan jeg begynner å få troen på at det virkelig skal gå denne gangen.
Så i kveld begynner det på igjen, og denne gangen er det rødt blod. Fremdeles ikke mye, men det gjør temmelig vondt nå, og jeg har litt følelsen at dette er bare stille før stormen. Er så redd nå, og begynner å bli så sliten av at jeg aldri skal få lov til å slappe av og nyte det miraklet at jeg faktisk er gravid.
Jeg har ikke så mange sjanser igjen, det er nå eller aldri føler jeg, jeg kan bare ikke miste nå igjen!
Så i kveld begynner det på igjen, og denne gangen er det rødt blod. Fremdeles ikke mye, men det gjør temmelig vondt nå, og jeg har litt følelsen at dette er bare stille før stormen. Er så redd nå, og begynner å bli så sliten av at jeg aldri skal få lov til å slappe av og nyte det miraklet at jeg faktisk er gravid.
Jeg har ikke så mange sjanser igjen, det er nå eller aldri føler jeg, jeg kan bare ikke miste nå igjen!