Nå er jeg redd!

Hemmelig en stund!

Forelsket i forumet
I går morges våknet jeg til en liten blødning igjen. Ikke mye, egentlig bare litt brunlig utflod, men samtidig hadde jeg en skikkelig sår smerte i underlivet, annerledes enn jeg har hatt til nå. Det gav seg utover dagen, og i morges var alt normalt, og jeg pustet lettet ut. Var og tok ny hcg prøve, og snakket med sykepleieren (som jeg jo kjenner godt nå etter ørten besøk hos dem!) om hvordan jeg begynner å få troen på at det virkelig skal gå denne gangen.

Så i kveld begynner det på igjen, og denne gangen er det rødt blod. Fremdeles ikke mye, men det gjør temmelig vondt nå, og jeg har litt følelsen at dette er bare stille før stormen. Er så redd nå, og begynner å bli så sliten av at jeg aldri skal få lov til å slappe av og nyte det miraklet at jeg faktisk er gravid.
Jeg har ikke så mange sjanser igjen, det er nå eller aldri føler jeg, jeg kan bare ikke miste nå igjen!

Syns det er helt forferdelig å stå på sidelinjen og se du oppleve dette. Tenker masse på deg dette svangerskapet og håper av hele meg at du har en ordentlig fighter i magen din! <3

Nå kjenner ikke jeg til bakgrunnen din... 
Men jeg krysser fingrene for at det er en filleting nå! 

Flykua skrev:

Takk! Bakgrunnen er i korte trekk at jeg sliter med å bli gravid, har vært gjennom mange prøverørsforsøk uten at det hat gitt noe resultat. Nå har jeg blitt gravid på "egen hånd", men har 6 spontanaborter bak meg, så har ingen god erfaring med blødninger dessverre. I tillegg nærmer jeg meg 40 år, så jeg har ikke så mange muligheter igjen.

Sender en god klem din vei, og krysser alt jeg kan

Å nei! Du må ikke miste! Krysser det jeg har for at alt skal gå bra med deg. Sender masse varme klemmer<3

Hemmelig en stund! skrev:

Flykua skrev:

Takk! Bakgrunnen er i korte trekk at jeg sliter med å bli gravid, har vært gjennom mange prøverørsforsøk uten at det hat gitt noe resultat. Nå har jeg blitt gravid på "egen hånd", men har 6 spontanaborter bak meg, så har ingen god erfaring med blødninger dessverre. I tillegg nærmer jeg meg 40 år, så jeg har ikke så mange muligheter igjen.

Huff
Ikke kjekk lesing! Men jeg håper for deres del, at spiren sitter! 
Krysser alt jeg har for at den gjør det ;) 

Uff, dette var fælt å lese. Håper det er bare helt ufarlige blødninger. Stor klem til deg!

Takk, søte dere! Klamrer meg til tanken på at jeg jo faktisk har kommet lengre nå enn noen gang siden jeg fikk sønnen min. Det må da bety noe?! Er 9 uker i morgen!

Krysser fingrene for deg, dette skal gå bra!!! det kan jo fortsatt være den tvillingen som gjør at du blør? Eller var den helt borte på sist UL?

krysser alt jeg har for det og lille venn i magen. Er du sår i underlivet, eller magen.. ??? Jeg hadde skikkelig sårt underliv forrige sv.skap. Føltes ut som om alt skulle komme ut.. Hadde sopp da. Og det kan vel skape blødning også.. Satser på at det ikke har noe med bebisen å gjøre... Goooood klem

Ber for deg! Håper det går bra...

Tusen takk!
Litt mindre igjen i dag morges, så jeg gir ikke opp håpet!
Det kan, som det sies her, være rester fra tvillingen som jeg mistet, eller det kan være pga Crinone (progesterontilskudd i form av vaginalgel, den kan etter sigende gi såre slimhinner) Håper inderlig det er forklaringen!
Alle de andre gangene har jeg blødd mye mer enn dette, og det har kommet veldig plutselig, så det er annerledes denne gangen - håper det betyr at utkommet er annerledes også! :-)

Satser på at spiren har klort seg fast, "for godt" ;) 

-Exotic- skrev:
Å nei! Du må ikke miste! Krysser det jeg har for at alt skal gå bra med deg. Sender masse varme klemmer<3

Håpe aillt gå bra me lille spiren

vet hvordan du har det..blødde selv når jeg var gravid med 1 mann i 5 uker. Dette svangerskapet har jeg blødd mye..men det var fremdeles livså det er alltid håp..krysser fingrene for deg å håper alt går din vei

Hemmelig en stund! skrev:
Takk, søte dere! Klamrer meg til tanken på at jeg jo faktisk har kommet lengre nå enn noen gang siden jeg fikk sønnen min. Det må da bety noe?! Er 9 uker i morgen!

Dette er nok en liten figther!!:)

Fikk svar på gårsdagens hcg prøve, den ligger nå på 49200, for en uke siden var den 29000, så den stiger da ihvertfall!

Så bra at det har steget! Det er godt å høre :) Får du ekstra oppfølging me UL og slikt så du kan slappe mer av etter hvert? Krysser alt for deg, håper det holder denne gangen! :-)

Back
Topp