nå er jeg redd...

RuttiTutti

Elsker forumet
vi måtte brå bremse skikkelig i dag for en idiot som ikke skjønnte hva vike plikt var.... det resulterte i att jeg fikk en skikkelig trøkk i magen av bil beltet og har skam vondt i magen og har blødd..... har fått henvisning til ul så jeg skal ringe i morgen og prøve å få time ett eller annet sted... burde jo ikke bli så alt for vanskelig da omstendighetene tatt i betraktning......

men jeg er redd orker ikke att noe er galt...

Nei å nei. Det hørtes utrolig skremmende ut. Håper virkelig ikke at det har skjedd noe alvorlig, med verken deg eller lille frøet ditt. Håper du bare har sprukket en liten åre eller noe..!

Fy søren, for en idiot. Er mange som bommer på vikeplikt! Skal krysse alt jeg har for deg, lykke til imorgen! Dette var ikke noe gøy. Blør du enda? [:o]

ORIGINAL: *Sperminator*

Nei å nei. Det hørtes utrolig skremmende ut. Håper virkelig ikke at det har skjedd noe alvorlig, med verken deg eller lille frøet ditt. Håper du bare har sprukket en liten åre eller noe..!

Fy søren, for en idiot. Er mange som bommer på vikeplikt! Skal krysse alt jeg har for deg, lykke til imorgen! Dette var ikke noe gøy. Blør du enda? [:o]

nei heldigvis ikke.. er bare veldig øm i magen... håper så på det beste....

ORIGINAL: RuttiTutti

nei heldigvis ikke.. er bare veldig øm i magen... håper så på det beste....

Ja, vi for håpe det. I og med at du har stoppet å blø er nok det et godt tegn. Men skjønner jo at du er redd. Håper noen klarer å snike deg inn til UL imorgen, så du kan få roet deg selv ned litt. Ikke noe kjekt å gå rundt å være bekymret.

Lykke til!

Sign.... Håper virkelig alt er som det skal... Krysser fingre og tær for deg [:)]

uff[&o] skal krysse alt jeg har for at alt ser bra ut med den lille i magen din på ul[:)]

Oj så skummelt [>:] Håper alt går bra med spira !
Men kan du ikke dra på legevakta og høre om de ikke kan ta
deg med inn med en gang ?

Huff, så skremmende! Hadde det vært meg, hadde jeg ringt på sykehuset og sagt at jeg må få komme med en gang... Forferdelig å gå sånn og være nervøs... Krysser alt jeg har for at alt er i orden med lille trille.[:)] klem

ORIGINAL: Someeone

Oj så skummelt [>:] Håper alt går bra med spira !
Men kan du ikke dra på legevakta og høre om de ikke kan ta
deg med inn med en gang ?

lege vakten her er beryktet for sin kyniske oppførsel.. orker ikke de#¤%%&/ der.....[:)]

Oj, dette var ikke noen morsom opplevelse. Håper virkelig alt er bra med lille spire.
Lykke lykke til i morra, skal krysse fingre og tær for deg.

ORIGINAL: *Emma08*

uff[&o] skal krysse alt jeg har for at alt ser bra ut med den lille i magen din på ul[:)]

sign

Huff a meien. Skjønner godt at du er kjemperedd!!!. Men krysser fingrene for deg og håper lille babyen er så langt nede enda at det ikke har skjedd noen skade [:)]

Signerer[:)]

Ånei!! Så skummelt!!!

Jeg skal rett hjem å feste gravidbeltet i bilen!!

ORIGINAL: MyOwn

Ånei!! Så skummelt!!!

Jeg skal rett hjem å feste gravidbeltet i bilen!!

Heh, jeg tippet et slikt utsagn ville komme i denne tråden..

Det har blitt diskutert tidligere på dette forumet med henvisninger til tryggtrafikk - som sier at gravidbeltet utgjør INGEN forskjell for sikkerheten.. kun for komforten..

Beltet gjenopptar sin opprinnelige posisjon det ville ha gjort uten bruk av gravidbeltet ved en kollisjon...

Tilbake til HI - Håper det viser seg at alt har gått bra!

huff a meg, dette var jo kjempe kjempe trist å høre... håper d ikke er noe galt....[&o]

krysser fingrene for deg. [:)]

Back
Topp