Nå er jeg redd nå!

Milly83

Elsker forumet
Har ligget I sengen og vridd meg for jeg fikk ikke sove... Så kom jeg på at jeg kunne stå opp å ta CB testen bare for å bli litt i godt humør ( ja midt på natta...
Jeg testet svakt positivt hos legen den 8 januar da nente legen jeg vsr ca 5 uker på vei, og har kjent litt av hvert av strekking og stikking nederst i magen. Tillegg til super vonde bryster og svimlebyer.
Tok testen for vel 20 min siden, clear blue og den viste NEGATIVT!!!???
Noen andre som har opplevd dette?
Jeg skal være rundt om 7 uker på vei I følge legen. Kan det være tid på døgnet testen ble tatt??
Lettere hysterisk jeg nå...
Får man kjøpt test på kiwi?
Jeg må komme meg dit imorgen for å teste igjen.. livredd for at jeg kanskje ikke har noen inni der likevel...

Kan det være at testen du har hjemme kan ha vært ødelagt ?

Jeg vet ikke hvor langt ut i svangerskapet testene slår ut, men den burde jo vært positiv fremdeles siden du ikke er lengre på vei.

Håper den var ødelagt! Testen skal vise positivt når du er 7 uker på vei. Håper på det beste ❤️

Hvis jeg var deg ville jeg kontaktet lege og forlangt UL i dag. Krysser fingrene for det beste.

Last edited:
Prøv å få en ul time du. Uff.. Ikke noe kjekt. . Håper resten var ødelagt!

Hvis du er 7 uker på vei så kan du ha for høyt hcg nivå! Da blir de negtive, de anbefaler vell å gå til legen å teste om man har passert 6 uker :)
Det fikk iallefall jeg beskjed om så håper alt er bra :)

Hørest veldig rart ut! Få deg en time med lege :)

Krysser fingrer og tær for at det var en dårlig/ødelagt test..
Lykke til❤

Krysser fingrene for deg.
Ville tatt en ny test, gått til legen og bestilt time til ul!

Lykke til <3

Kan det være at testen du har hjemme kan ha vært ødelagt ?

Jeg vet ikke hvor langt ut i svangerskapet testene slår ut, men den burde jo vært positiv fremdeles siden du ikke er lengre på vei.

Hvis du er 7 uker på vei så kan du ha for høyt hcg nivå! Da blir de negtive, de anbefaler vell å gå til legen å teste om man har passert 6 uker :)
Det fikk iallefall jeg beskjed om så håper alt er bra :)

Er det faktisk slik at testene ikke slår ut lengre hvis man når en viss mengde HCG? Det står kanskje i bruksanvisningen en plass? Har aldri fått det med meg.

Er det faktisk slik at testene ikke slår ut lengre hvis man når en viss mengde HCG? Det står kanskje i bruksanvisningen en plass? Har aldri fått det med meg.
Legen sa det, men det var ang digital da..det blir etterhvert for høyt nivå sa han :)

:HeartredJa hei hei hvordan går det med deg? Leste dette nå og ble små nervøs. Håper det går bra med deg.

den er nok helt sikkert ødelagt <3

Back
Topp