• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

nå er jeg lei

Hetty

Andre møte med forumet
av å være trøtt og kvalm, og sure oppstøt, av å ikke tåle div lukter osv...

merker nå at jeg skulle ha satt mer pris på mitt første svangerskap som gikk uten problemer....

må bare syte og klage litt, for det er lite medfølelse her i huset...

Hehe, føler med deg, jeg kan godt da over litt. Har ikke noe sånt jeg, har bare ømme pupper og litt dårlig humør [;)] Jo flere symptomer hadde gjort meg tryggere [:D]

Gi mannen din eit spark bak[:@]  Og så seie du til at han må ta deg på alvor, be han tenke seg til å gå med fyllesjuk følelse i ukesvis..... 

Vettu hva? Gi han en skikkelig smak av hormonkarusellen din! Så skal vi se hvem som holder kjeft! [:D]

Du får trøste deg med at det går over, hehe!! Verdens dåååårligste trøst akkurat nå, men det går faktisk over! [:)]

Det gjør godt å få klage litt!! Kjør på du!![;)][;)]

ORIGINAL: Hetty

av å være trøtt og kvalm, og sure oppstøt, av å ikke tåle div lukter osv...

merker nå at jeg skulle ha satt mer pris på mitt første svangerskap som gikk uten problemer....

må bare syte og klage litt, for det er lite medfølelse her i huset...

føler masse med deg har det på samme måte jeg..i tileg har jeg en sær mann som har dårlig periode selv å gruer seg til å være vek fra oss i 4 uker

Syt i vei og ta deg en skikkelig prat med mannen din om hvordan det faktisk er for deg å være gravid! La han få høre hormonene! [;)]

Syt og klag i vei, hjelper å få det ut!
Men tenk, det er for en god sak! Tenk det fantastiske som kommer ut av det til slutt[:)]

Ikke noe gøy å gå rundt sånn nei!! Men forhåpentligvis så går det nok over om noen få uker (er kanskjeingen trøst akkurat nå da..... [&:]) MASSE lykke til!!![:)]

han fikk merke noen av mine hormoner og dårlige humør igår[:@]
men da kommer han jo med verdens dårligste kommentar "du er så hormonell du...." gjett om jeg hadde lyst til å gå han en kilevink så det sang...

det værste er at humøret går ut over lille snuppa mi og stakkar.... ikke lett for en 2,5 åring å skjønne at mamma er gravid og full av tullete hormoner....

Back
Topp