Nå er jeg lei!!

LilleDelfin

Forelsket i forumet
Helt siden vi kom hjem fra barsel har jeg hatt problemer med amminga.. Først fikk jeg nesten brystbetennelse i den ene puppen, og måtte pumpe hele tiden i en uke.. Samtidig ble den andre puppen vond.. Har ikke helt skjønt hvorfor.. Først trodde vi det var vesla som sugde feil, så vi fikk klippet tungebåndet hennes (Hun hadde stramt tungebånd). Så tenkte jeg SOPP!! var hos legen for et par dager siden, og vi fikk behandling. Hun har blitt bedre virker det som, men puppen fortsetter å verke!! VONDERE OG VONDERE!! [:@][:(]
Det kommer også gul-grønne flekker i ammeinnlegget - så tenker infeksjon?? Uff. VIL BARE BLI BRA!! Sånn at jeg kan kose meg med amminga! Prøver å nyte tida nå, på tross av vondtene! Men er bare så lei nå! La meg bli bra!!!!

[:(][:(][:(]

uff høres ikke noe godt ut nei

har du kontaktet HS, du skal jo ikke amme bare fordi det forventes, mange som vokser opp med mme og flaske og det blir helt finebarn avdeog, du og lille skal jo kose dere sammen

Jeg vil jo amme!! Og det er ikke uutholdelig ennå.. Men er bare lei! Det kan godt gi seg nå!!
Ble kanskje litt vel sytete dette innlegget.. men var litt oppgitt istad.. [8|]

ÅÅÅ jeg skjønner deg så godt!!! Hadde også et innlegg tidlig idag ang amming og hvor vanskelig alt er. Hold ut vondtene dine, de kan vel ikke vare så lenge skulle man tro?

Back
Topp