Nå er jeg lei meg

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Huff jeg er litt lei meg her jeg..[:(][:(]

Enya fyller 1 år om 12 dager og idag da jeg snakket med min mor og søster  som har sagt i lange tider at de skal komme å feire sammen med oss så sier de begge 2 at de ikke har råd til å komme alikevel.. [:'(]

Jeg vet at min mor har råd, det er bare snakk om prioritering av pengen sine..
Å jeg vet at min søster oxo hadde hatt råd, de har vist i lange tider at Enya fyller 1 år den 22 januar og at vi skulle feire henne da..
Men å kunne ta seg råd til å kjøpe en togbillett til kr 199kr 1 vei, nei det har de ikke råd til.. [:'(][:'(]

Jeg sa til min søster at jeg kunne sponse henne den ene veien,men neida hun hadde alikevel ikke råd til 199kr for den 1 veien..

Kjenner jeg blir kjempe lei meg og skuffet..[:(][:(]

Å det at de sier at vi får ta det igjen en annen gang, det går da for pokker ikke..
For det er faktisk den 22 januar Enya fyller 1 år og ingen ander dager..

Huff det ble litt langt dette her og jeg vet egentlig ikke hva jeg ville med dette,men måtte bare få lufte meg litt..

Å masse av snakket er sikker HORMNENE mine som snakker, for jeg er en smule full av hormoner nå om dagen[8D]

Men takk for at du gadd å lese dette[:)]

tror det er en forbannelse å være født den dagen... Vettu, i 22 år har det ALLTID skjedd meg et eller annet ubehagelig[8D][8D][8D]..
som når jeg var 8 år og spydde ut over hele bordet til læreren.. eller når jeg ble 20 og det eneste jeg husker er ene gjesten som klaget over hvor dum jeg var som innviterte flere enn jeg hadde stoler til (og jeg ble forlovet den dagen også, men husker mest av negativiteten og kritikken)..
Eller som i fjor når de eneste som gratulerte meg med dagen var nærmeste familie, alle andre "glemte" det...[8|]

det var utrolig dumt av dem da! Håper dere får feira en fin bursdag for Enya uansett.[:)] 

Takk alle sammen..
Kjenner jeg er ganske så skuffet her [:(]

det er det duuuusteste jeg har hørt.. såååååååå dååååååååårlig gjort av dem =(

Hva ?! Er det snakk om 199,- ?? Tenkte det kanskje var flere tusen siden både bestemor og tante til Enya ikke hadde råd...[8|] Det kom vel ikke som noe sjokk at bursdagen var den datoen, så da kunne man vel klart å spare opp disse kronene ?? Sjokkert....[&o]

Syns godt de kunne satt av penger til denne datoen, så de kunne vært der med dere!! Dårlig prioriteringer rett og slett.
Håper dagen blir fin uansett, prøv å glemme skuffelsen akkurat den dagen.

og så, gratulerer så mye med ny spire:) Har ikke fått det med meg jeg. Så spennende

ORIGINAL: Solaa

Så utrolig dårlig gjort! Å ta det igjen senere? Man fyller jo bare ett år en gang i livet [8D]

Nei, du får gjøre det aller beste ut av situasjonen, og gi fullstendig faan i de som ikke stiller opp for dere... det er sikkert supertrist, men det trenger ikke vesla merke [:D]

Forstår godt du er skuffet. Hadde blitt kjempe skuffa selv jeg. Og ikke råd? det er 400kr det er snakk om tur/retur. Ikke 4000kr. Desuten har de hatt ett år til å spare opp de kronene. 

Jeg er rett og slett helt målløs, og fatter ikke at en mormor ikke tar seg råd til 199,- for en togbillett for å feire barnebarnet sitt [:o]
Forstår godt skuffelsen din, for dette var jammen egoistisk!
De har jo igrunnen visst om denne datoen siden 22/1 IFJOR - så det med å ikke ha råd skjønner ihvertfall ikke jeg.
Klem til deg

ORIGINAL: toffen

Syns godt de kunne satt av penger til denne datoen, så de kunne vært der med dere!! Dårlig prioriteringer rett og slett.
Håper dagen blir fin uansett, prøv å glemme skuffelsen akkurat den dagen.

og så, gratulerer så mye med ny spire:) Har ikke fått det med meg jeg. Så spennende

Takk takk, nei er ikke så lenge siden jeg oppdaget det selv heller[8D]
Fant det ut 1 juledag[:D]

Ja jeg syntes oxo det er kjempe dårlig gjort av de..
De har jo vist siden 22 januar i fjor at vi skulle feire dagen henne da..

Back
Topp