Nå er jeg lei av mareritt altså

Silje1982

Forumet er livet
Jeg drømmer nesten hver natt at jeg mister. Jeg er helt stresset når jeg våkner. Æsj, altså! Bank i bordet så har jeg aldri mistet. Det er vel mindre sjanser for at jeg vil gjøre det da? Eller? Huff, jeg er håpløs!

Noen andre som er plaget med slike drømmer?

rare drømmer ja helt vilt.

for noen dager siden så drømte jeg at min tante hadde glemt tvillingene hjemme og pakket inn en bussrute i gave til oss... :S og det var januar...

har til og med drømt at vi fikk en jente.. :)

jeg har drømt mye rare drømmer, men ikke at jeg mister.. men mye mareritt alikevel[:@]

helt ville drømmer om natta jeg å, og klarer ikke se skumle, ekle eller triste ting på tv. Det følger meg i nattesøvnen med en gang. Virker jo som det er fryktene dine som kommer frem, det blir nok bedre som tiden går.

Når jeg ikke er gravid, så drømmer jeg om graviditet hele tiden! Når jeg er gravid, så drømmer jeg ikke om det i det hele tatt=P haha.

Sist gang jeg mistet så drømte jeg plutselig at jeg var gravid 3 dager før jeg mistet. Voknet opp og tenkte "Fan, gikk ikke denne gang heller", dagen etter begynte jeg å blø ^_^. Merkelig med sånne drømmer ass!

jeg drømmer også ting som ikke henger på greip...!ikke nødvendigvis skumle eller ekle ting, men når jeg våkner tenker jeg wtf??[;)]

Hehe... Så morsomt at dere drømmer så mye rart:) Hehe.. Så kjek og lese:) Jeg drømmer nok bare at jeg mister pga at jeg er så redd for å gjøre det. Så krysser fingrene for at dette går bra og at jeg heller bare drømmer mye rart slik som dere:)

Godt å høre at d ikke bare er jeg som drømmer SYKE drømmer....
Har hatt noen vanvittige drømmer de siste nettene og har ikke sovet noe godt... våknet masse å tenkt på den galskapen jeg har drømt... ikke lett å sovne igjen da!!!

Drømmene mine i det siste har stort sett handlet om alkohol! Kanskje underbevisstheten min er lett alkoholiker[:D]

Men hadde en drøm der min svigerfar ga meg en bok om abort, sånn i tilfelle jeg hadde noen spørsmål om det. Ikke nervøs av den grunn, for den handlet jo ikke om graviditet.

Jeg er også veldig plaget med mareritt. Pleier å drømme at jeg er på ultralyd og legen sier: "Her er det to." Og vi blir kjempe glade, men så sier han "Den ene er dessverre død. Så om den ikke kommer ut av seg selv iløpet av noen dager, må vi ta ut begge to..." Så fortsetter drømmen med at vi bare går å venter og venter, og gråter og gråter... Er helt utslitt når jeg våkner...

Back
Topp