Nå er jeg langt nede... :-(

Tweak

Forumet er livet
Jeg er nå sikker på at det har gått galt! Jeg har null symptomer som jeg med sikkerhet kan tilskrive graviditeten...

Jeg er trøtt, men ikke SÅ trøtt liksom. Og jeg har jo en syk toåring såååå...

Murringene i livmoren var mye sterkere tidligere, det føles ikke helt riktig sånn som det er nå....

Jeg er ikke kvalm, bare litt på tidlig ettermiddag om jeg ikke stapper noe i munnen hele tiden. Klarer ikke stole på det bittelille der.

Ikke ømme pupper heller, det har jeg alltid hatt litt av tidligere i alle fall. Kanskje det er annerledes når man har ammet før?

Jeg har så mange blandede følelser at jeg er helt utslitt! Ta for eksempel øyelokket mitt av alle ting... For 2 mnd siden opererte jeg for slpp muskel i øyelokket, det hang langt ned når jeg var sliten. Virkningen av operasjonen er nå nesten lik null, øyelokket henger omtrent like mye og det viser dermed hvor sliten jeg er. Jeg blir kjapt svimmel og har dårlig følelse i kroppen hele tiden omtrent. Venninnen min sier jeg burde be om sykemelding, for min egen psykes del. Jeg begynner å tro at det kanskje er noe i det...

Gruer meg til ul neste uke... Uansett hva jeg får vite så kommer jeg til å få dårlig samvittighet for å ha tenkt tanken på det motsatte utfallet. Og å se liv i uke 7 er jo ingen garanti for baby i juli...

åååh stakkar...
Må ikke bruke så mye tid på å uroe deg, alt er nok helt sikkert i skjønneste orden!

Må huske at det er LANGT i fra alle som merker noe som helst av at di er gravide før laaaangt ut i svangerskapet.
Er jo nok av tilfeller der di vordene mødrene ikke ante noe før di var både 5 og 6 mnd på vei og noen (store) damer heveder jo å ikke ha merket noe som helst før di satt med babyen i fanget.

Ingen symptom er like bra som maaange symptomer...

Sender uansett over en føle deg bedre klem...:)
 -håper den hjalp litt

Du er absolutt ikke alene om de følelsene......

Det er en kjip følelse, og du er nok desverre ikke alene om det..

Jeg har mistet en del symptomer, men kvalmer melder sin ankomst i blandt.
Men har sett hjerte på UL etter blødning og fikk beskjed at det er 80% sjangse at det vil gå bra, tross at jeg har en veskeansamling i livmoren.

Det er like vanlig å ha mange symptomer som ingen..
 Eg kjenner INGENTING bortsett fra den murringen i magen  nå og da.

Men det er kjedelig å gå å uroe seg sånn, prøv å avlede tankene på noe annet så skal du se ukene fyker avgårde og at symptomene dukker opp etterhvert

Jeg hadde ingen symp. før i uke 7. Da kom både ømme pupper og hele-døgnet-kvalme :) Men jeg forstår veldig godt bekymringen din.

ikke uroe deg for mye, det ordner seg! Er veldig bekymret denne gangen jeg og, men håper det går over snart!

Stor klem!

Tusen takk alle sammen!

Det hører med til historien at jeg nå er gravid for 7 gang men har 1 barn... Kroppen min merker det ikke når det går galt heller så det er jo ikke rart at tankene er forskrudd. :-(

Ikke noen god dag dette her. Jeg håper på en bedre dag i morgen :-)

Sender deg en god trøsteklem og håper at morgendagen blir bedre enn denne.

Men dersom du innstiller kroppen på at det går galt, så kan symptomene forsvinne. Jeg har vært dritt kvalm i det siste. Igår kveld forsvant kvalmen poff med magesmerter og blødning, men jeg er fortsatt gravid. Prøv å tenke positivt kjære deg :) Trøsteklemmer.

Jeg kjenner heller ingenting! Det er helt normalt, og jeg har baby i magen ;) Jeg er egentlig veldig glad for at jeg ikke har noen symptomer, for da fungerer jeg supert på jobb! Og det er vell bra? :)  Ikke bekymre deg så mye, ta det med ro og ikke la dette styre både deg og kroppen din før ul..

For å være helt ærlig, så har du det akkurat! som meg :) Jeg er trøtt(på kvelden), jeg har murringer, jeg har fått veldig god apetitt, litt kvalm om jeg er sulten, og har ikke ømme pupper :)

Bare litt oppmuntring :)

sign!!

fjellmamma skrev:

Løvetann76 skrev:
sign!!

fjellmamma skrev:

Lett med på den!

Kjenner meg igjen jeg også. Har heller ingen symptomer egentlig. Litt små kvalm på formiddagen og mensmurringer av og til, men eller ingenting. Måtte ta en til graviditetstest her om dagen for å bevise meg sjøl at jeg er gravid! Med nr 1 hadde jeg så masse symptomer!

Tweak skrev:
Tusen takk alle sammen!

Det hører med til historien at jeg nå er gravid for 7 gang men har 1 barn... Kroppen min merker det ikke når det går galt heller så det er jo ikke rart at tankene er forskrudd. :-(

Ikke noen god dag dette her. Jeg håper på en bedre dag i morgen :-)

håper dagen din i dag er bedre enn går dagen...:)

Hei! Jeg kjenner meg igjen i forhold til det å engste seg og "gå og kjenne etter symptomer" hele tiden.. selv kjenner jeg titt og ofte på puppene om de fremdeles er like ømme, og merker også at jeg tidvis "savner" magemurringen i de øyeblikkene jeg ikke kjenner de.. samtidig blir jeg litt engstelig når jeg plutselig kjenner murringene likevel, så værsågod å bli spør sier nå bare jeg..

Men jeg prøver å si til meg selv at det ene er minst like normalt som det andre, og at det uansett er fint forbanna lite man kan gjøre i forhold til det som skjer eller ikke skjer videre. Dersom det er "liv laga" vil nok spiren klare å klore seg fast, og dette skjer uavhengig om jeg bekymrer meg grønn eller klarer å finne roen.. Men det beste for meg/oss vil nok være om vi klarer å skyve de skumle/triste tankene litt unna, og heller prøver å leve så normalt som overhodet mulig.. med eller uten symptomer :)

Håper din dag i dag er bedre enn gårdagen, og at du klarer å senke skuldrene og puste med magen selv om det er vanskelig midt oppi alt!
Stor klem

Back
Topp