nå er jeg ganske sikker :-)

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
I dag ble jeg ganske sikker på at det er babyen jeg kjenner og har kjent innimellom de siste par ukene. har vært litt usikker siden det er så tidlig og jeg ikke kjente noe før i uke 19 sist.
men det jeg kjente i dag kan nesten ikke være noe annet og det er det samme jeg har kjent de andre gangene :-)
I tillegg spurte jordmoren om jeg hadde kjent liv enda, da jeg sa jeg var litt usikker sa hun at da er det nok det siden du vet hva du skal kjenne etter. så da bekreftet hun jo på en måte at jeg kan kjenne det så tidlig :-)

herlig følelse<3<3

:D jaaa er så godt med disse små tegnene. Har vært superheldig å kjent tidlig alle tre gangene. en hærlig trøst i mye kvalme selv om denne gangen har vært noe lettere.

Hvor langt er du nå???

Så utrolig deilig :D :D

Så herlig :-) Aner ikke hva jeg skal kjenne etter, så vet ikke om jeg har kjent noe enda. Har vært usikker et par-tre ganger, men tror ikke helt det var det enda :P

jeg er 14+ 2 (3) i dag 14+ 5 i følge tidlig UL :-) har vel kjent dette bare en litt annen plass noen dager innimellom siden ca uke 12 tror jeg :-)

Jeg lurer veldig på om det er det jeg har kjent jeg også. Kan du si noe om hvor disse bevegelsene kjennes? For jeg har kjent noe rett bak navlen ca. Kan det være lille baby? Er 14 uker i dag :)

Jeg tror babyen virkelig har kicksparket skikkelig for at vi skal kjenne det :P Men det er helt nede ved skambenet, som om det er en liten finger som dytter deg forsiktig på magen innenfra. :)
Hihihi jeg å pleier også beskrive det på den måten. Og var også sånn jeg fortalte det til jm m førstemann. Som en finger som dytter/dulter el noen ganger stryker, forsiktig innenifra. Helt nederst i magen.

Kjenner også bittelitt bevegelse, er 15+1 :) men bare innimellom, og veldig svakt. Koselig <3

Her var det visst en slosskamp forrige dagen da jeg satt litt for lenge foroverlent. Et skikkelig rabalder! Kjempe merkelig

jeg kjenner ikke så mye dult enda, men det kjennes på en måte som en fjær eller en finger som stryker på innsiden av magen liksom :-) har kjent det helt nederst i magen noen dager innimellom i ca 2 uker, men i går kjente jeg det ca midt på magen, midt mellom navlen og skambeinet og det var der jordmor fant hjertelyden sist :-)

det er så fantastisk herlig <3<3

Så deilig. Gleder meg til den følelsen igjen.

"Leter" etter bevegelser, men kjenner ingenting enda.. Kjente bevegelser på denne tiden sist, så håper det ikke blir så lenge til:) 15+2 i dag:)

Weeee, så morro *rugekassen*

Back
Topp