Nå er jeg ganske frustert!

stjernebarnet

Elsker forumet
Som en del sikkert har fått med seg, var jeg hos legen på torsdag og tok en blodprøve, siden jeg var usikker på om jeg fortsatt hadde spire i magen eller om jeg mistet. Først så glemmer de å ringe og fortelle meg resultatet av prøven. Jeg ringte i dag morges, fikk først vite at jeg var gravid i følge testen, men at de var ennå litt usikre siden testen var svak. Sykepleieren sa da at hun skulle finne ut av det og ringe meg tilbake. Jeg har ikke hørt noe i hele dag, men tenkte at jeg skulle gi dem til 13.30 med å ringe meg før jeg eventuelt måtte inge dem. Ingenting skjedde og jeg bestemte meg for å ringe IGJEN. Blir møtt med denne telefonsvareren: Legekontorets ringetid er fra 08.30 til 10.15 og fra 12.30 til 13.15".

Var like før jeg begynte å hyle! Så nå må jeg ringe i morgen! De syns tydeligvis ikke det er så viktig å fortelle ei jente om hun fortsatt er gravid eller om hun har mistet..

Det er ikke mulig?????????????????????????  Herregud...[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

men du, legen min har sånne merkelige tlf tider han også, men han pleier å ringe sine pasienter etter kl 15 for å gi beskjeder eller snakke over tlf, kanskje din gjør det også??

jeg ringte min i dag og han skal ringe meg i ettermiddag, for jeg trenger ikke reise til han..

LYKKE TIL!!!

Å herregud! Så frustrerende! Skjønner godt at du er sint. Nå må du gå i uvisshet til i morgen, men da har du jammen meg rett til å ta dem. Krev skikkelig behandling og hvis de vil ha deg inn en gang til så krever du å få komme med en gang. Går ikke an!

[:@][:'(][>:] haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaater slik, skikkelig dårlig gjort !!!!!!!!

Det var skikkelig uproffesjonelt og dårlig gjort! HelseNorge! Phøy!

Men jeg håper du får et klart svar i morgen. Ikke noe gøy å gå rundt å lure slik=). Krysser fingrene for at alt er bra med både deg og spira!

ORIGINAL: FruStina

[:@][:'(][>:] haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaater slik, skikkelig dårlig gjort !!!!!!!!

Er det mulig?!?!?
Skjønner godt at du blir frustrert...
Lykke til med resultatet i morgen iallefall[;)]

ORIGINAL: mokkenikke88

Er det mulig?!?!?
Skjønner godt at du blir frustrert...
Lykke til med resultatet i morgen iallefall[;)]

Huff... har ikke ord....  noe så grusomt å gjøre mot noen som venter resutat om de fortsatt er gravid....
Forstår godt at du er irritert!!!
sender deg en maga trøste klem

å håper de behandler deg bedre imorgen å resten av svangerskapet!!!

Herregud[:-]
Slik skal man slippe å bli behandlet. Dårlig av legen din..

Back
Topp