stjernebarnet
Elsker forumet
Som en del sikkert har fått med seg, var jeg hos legen på torsdag og tok en blodprøve, siden jeg var usikker på om jeg fortsatt hadde spire i magen eller om jeg mistet. Først så glemmer de å ringe og fortelle meg resultatet av prøven. Jeg ringte i dag morges, fikk først vite at jeg var gravid i følge testen, men at de var ennå litt usikre siden testen var svak. Sykepleieren sa da at hun skulle finne ut av det og ringe meg tilbake. Jeg har ikke hørt noe i hele dag, men tenkte at jeg skulle gi dem til 13.30 med å ringe meg før jeg eventuelt måtte inge dem. Ingenting skjedde og jeg bestemte meg for å ringe IGJEN. Blir møtt med denne telefonsvareren: Legekontorets ringetid er fra 08.30 til 10.15 og fra 12.30 til 13.15".
Var like før jeg begynte å hyle! Så nå må jeg ringe i morgen! De syns tydeligvis ikke det er så viktig å fortelle ei jente om hun fortsatt er gravid eller om hun har mistet..
Var like før jeg begynte å hyle! Så nå må jeg ringe i morgen! De syns tydeligvis ikke det er så viktig å fortelle ei jente om hun fortsatt er gravid eller om hun har mistet..