Nå er jeg faktisk redd fordi gravidstreken var så sterk!

Persillebrille

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Septemberbarna 2019
Novemberbarna 2021
På IKM, 4+0 var streken veldig sterk. Er det noen andre som har hatt så sterk strek så tidlig?
Dette er testen med følsomhet 10ml/u.
47ff80b8d6cbdaa0ff3670913a9738c1.jpg

Jeg har hatt blæremola før og er redd for å få det igjen. Da stiger HCG unormalt mye sies det.
Alltid noe å bekymre seg for[emoji51]
 
På IKM, 4+0 var streken veldig sterk. Er det noen andre som har hatt så sterk strek så tidlig?
Dette er testen med følsomhet 10ml/u.
47ff80b8d6cbdaa0ff3670913a9738c1.jpg

Jeg har hatt blæremola før og er redd for å få det igjen. Da stiger HCG unormalt mye sies det.
Alltid noe å bekymre seg for[emoji51]

Alltid noe å bekymre seg for ja[emoji173]️ var dette bilde tatt innenfor tidsfristen?
Har ingen erfaring verken med testen eller blæremola.. men tror jeg får slike i posten i morgen med 10mlu, kan ta en test da (er 4+0 idag) så du kan sammenligne :) Jeg bestilte tester dagen før positiv test for jeg var sååå sikker på at TR kom[emoji23]
 
Alltid noe å bekymre seg for ja[emoji173]️ var dette bilde tatt innenfor tidsfristen?
Har ingen erfaring verken med testen eller blæremola.. men tror jeg får slike i posten i morgen med 10mlu, kan ta en test da (er 4+0 idag) så du kan sammenligne :) Jeg bestilte tester dagen før positiv test for jeg var sååå sikker på at TR kom[emoji23]

Bildet er tatt etter 10 min, 3 min er tidsfristen.

Så deilig å få positiv test mens du venter på mensen[emoji173]️
Legg ut bilde i morgen[emoji4] Hvordan var testen du tok nå? Har du bilde?

Prøver å huske tilbake til de andre gangene jeg var gravid.
Fjerde gang jeg ble gravid brukte jeg 25mlu tester, tror jeg testa to dager etter IKM, da var den sterk da også tror jeg. Men er neimen ikke sikker! Prøver å overbevise seg selv at det er normalt[emoji85]
Herregud![emoji85][emoji15] Når skal tankene gå å legge seg[emoji23]??
 
Det er jo mange som produserer raskt hcg også :)
Kan EL ha vært noen dager i forveien?
Håper det bare er et godt tegn :)
Du får kanskje TUL rundt uke 6 denne gangen?
 
Bildet er tatt etter 10 min, 3 min er tidsfristen.

Så deilig å få positiv test mens du venter på mensen[emoji173]️
Legg ut bilde i morgen[emoji4] Hvordan var testen du tok nå? Har du bilde?

Prøver å huske tilbake til de andre gangene jeg var gravid.
Fjerde gang jeg ble gravid brukte jeg 25mlu tester, tror jeg testa to dager etter IKM, da var den sterk da også tror jeg. Men er neimen ikke sikker! Prøver å overbevise seg selv at det er normalt[emoji85]
Herregud![emoji85][emoji15] Når skal tankene gå å legge seg[emoji23]??


Skal ta med 10mlu så fort de kommer i posten å legge ut til deg [emoji4][emoji173]️
Ja det var vanvittig deilig! Har gått uten prevensjon i 3 år nå, så uvirkelig at det endelig klaffet..

Tok en a1 test idag, usikker på hvor mange mlu den er på.. men er ganske bra stigning hos meg også! Øverste er fredags morgen, nederste er fra idagtidlig [emoji4]

b6888ff9b81bccaa624a926d81239268.jpg
 
Skal ta med 10mlu så fort de kommer i posten å legge ut til deg [emoji4][emoji173]️
Ja det var vanvittig deilig! Har gått uten prevensjon i 3 år nå, så uvirkelig at det endelig klaffet..

Tok en a1 test idag, usikker på hvor mange mlu den er på.. men er ganske bra stigning hos meg også! Øverste er fredags morgen, nederste er fra idagtidlig [emoji4]

b6888ff9b81bccaa624a926d81239268.jpg

Åja det der er fin og sterk strek med god stigning[emoji2] A1 er sikkert ikke på mindre enn 25mlu hvertfall. Så kanskje din hadde vært like sterk som min med 10 mlu[emoji16] Så godt det klaffet nå da! Gratulerer[emoji4]
Vi har brukt 2 år, så det er virkelig våres tur nå[emoji4]
 
Åja det der er fin og sterk strek med god stigning[emoji2] A1 er sikkert ikke på mindre enn 25mlu hvertfall. Så kanskje din hadde vært like sterk som min med 10 mlu[emoji16] Så godt det klaffet nå da! Gratulerer[emoji4]
Vi har brukt 2 år, så det er virkelig våres tur nå[emoji4]

Ja kanskje det! :) skal i allefall oppdatere deg i morgen om testene kommer i posten!

Virkelig både deres og vår tur nå da ja![emoji173]️ har dere barn fra før?

Så nå krysser vi fingrene for at spirene holder hele veien til termin[emoji173]️

kan det være tvillinger?

Tenkte litt på det jeg også! Da produserer man vell mye mer HCG?[emoji7]
 
Det er jo mange som produserer raskt hcg også :)
Kan EL ha vært noen dager i forveien?
Håper det bare er et godt tegn :)
Du får kanskje TUL rundt uke 6 denne gangen?

Vet ikke når EL var, men svak positiv var det allerede ved 3+1.
Skal få TUL uke 6 ja[emoji4] Bare gyn ikke tuller igjen... for han mener at jeg skal ta blodprøve nå på tirsdag, for ifølge han er jeg 4 uker da. Etter mine beregninger er jeg 4+3 på tirsdag. Fikk mensen for fire lørdager siden (27 mai). Han teller fra 27/5 til 27/6... men i mai er det jo 31 dager[emoji15] jeg vil ta på mandag for da har jeg fri fra jobb! Å vente på svar ødelegger hele arbeidsdagen min
 
kan det være tvillinger?

Kanskje det[emoji23]
Det hadde vært fint, vil ha to. Så det hadde vært fint å blitt ferdig med en gang. Men dette ligger ikke i familien dessverre[emoji38]
 
Ja kanskje det! :) skal i allefall oppdatere deg i morgen om testene kommer i posten!

Virkelig både deres og vår tur nå da ja![emoji173]️ har dere barn fra før?

Så nå krysser vi fingrene for at spirene holder hele veien til termin[emoji173]️

Vi har ikke barn fra før[emoji4] Har du?
 
272b042303a78ff313a7c6a9ea7343a1.jpg
4+0

de5faf143fe991c6ac2b960137e3ca79.jpg
4+1

Mine er veldig lik slik de var da jeg var gravid sist [emoji4]
 
Eg tok test på lørdag å då va eg ca 4 uker utfra menstermin. Den va veldig sterke. Tok clearblue me ukesindikator i dag å den viste 2-3 uker. Dæ stemmer me når eg hadde sex ialfalt. Så er snart 5 uker nå
 
Har fått veldig sterke streker me alle 4 dåxsmile9
 
Har fått veldig sterke streker me alle 4 dåxsmile9

Har du målt hcg i blod på denne tiden?
Tok prøve i dag, 4+2, viser verdi på 1815 som er langt over referanseverdi....
 
Back
Topp