Gunni Forumet er livet 22 Mai 2007 #1 Men jeg skriver med spionskrift, for de som skjønner det... Her er navnet mitt for de som vil legge meg til facebook: Gunn Tove Haugerøy Liker å få venner[:)]
Men jeg skriver med spionskrift, for de som skjønner det... Her er navnet mitt for de som vil legge meg til facebook: Gunn Tove Haugerøy Liker å få venner[:)]
Gunni Forumet er livet 22 Mai 2007 #2 Jeg tar det ikke så tungt jeg... Liker å leve farlig. Den som allerede har registrert seg der, ligger inne med all info en stund lell. Koser meg der inne jeg...[:D]
Jeg tar det ikke så tungt jeg... Liker å leve farlig. Den som allerede har registrert seg der, ligger inne med all info en stund lell. Koser meg der inne jeg...[:D]
x1xtonje07 Forumet er livet 22 Mai 2007 #3 hehe.. iq er en fin bil!!! neida!! dra pilen over innlegget til gunni mens du holder venste musetast inne [:)]
hehe.. iq er en fin bil!!! neida!! dra pilen over innlegget til gunni mens du holder venste musetast inne [:)]
Gunni Forumet er livet 22 Mai 2007 #6 Det sto noe om en tredje part som får alle opplysninger du llegger ut på nett. Hakke peil på hva som kan skje med det... Sto noe om privacy eller noe slikt. Facebook har opplysningene selv om man sletter seg. Det ligger hos dem en lang stund etterpå. Var på tv'n.
Det sto noe om en tredje part som får alle opplysninger du llegger ut på nett. Hakke peil på hva som kan skje med det... Sto noe om privacy eller noe slikt. Facebook har opplysningene selv om man sletter seg. Det ligger hos dem en lang stund etterpå. Var på tv'n.
Vibeke79 Glad i forumet 22 Mai 2007 #8 ORIGINAL: Gunni Men jeg skriver med spionskrift, for de som skjønner det... Her er navnet mitt for de som vil legge meg til facebook: Gunn Tove Haugerøy Liker å få venner[:)] la deg inn jeg[:)]
ORIGINAL: Gunni Men jeg skriver med spionskrift, for de som skjønner det... Her er navnet mitt for de som vil legge meg til facebook: Gunn Tove Haugerøy Liker å få venner[:)] la deg inn jeg[:)]
Gunni Forumet er livet 22 Mai 2007 #9 ORIGINAL: Citti Hvordan klarte du å skrive med spionskrift´a? Kuult asså![8D] Endret skriftfargen til hvit.[;)]
ORIGINAL: Citti Hvordan klarte du å skrive med spionskrift´a? Kuult asså![8D] Endret skriftfargen til hvit.[;)]
Citti Forumet er livet 22 Mai 2007 #10 ORIGINAL: Gunni ORIGINAL: Citti Hvordan klarte du å skrive med spionskrift´a? Kuult asså![8D] Endret skriftfargen til hvit.[;)] Ahaaa![8D]
ORIGINAL: Gunni ORIGINAL: Citti Hvordan klarte du å skrive med spionskrift´a? Kuult asså![8D] Endret skriftfargen til hvit.[;)] Ahaaa![8D]