nå er jeg deppa nå!!!

jannicke iren

Gift med forumet
jeg skulle få ta laseropprasjon på øynene mine, har jo så dårlig syn! men får og få det må man ha hatt stabilt syn i 1 år, og ta synstester vær 3 mnd, idag var siste synstesten min før jeg skulle få den laseroprasjonen, men tror ikke dere at synet mitt har forverret seg med 0.25 da??? er så jevlig deppa! og nå er synet mitt over 9+ så om jeg skal opperere nå må de inn med hinne og alt mulig! dette har vært en drøm siden jeg var 17 år!!!!!!! utrolig kjiiipt!!!!!

(tror jeg tar pengene jeg hadde spart opp å går å tar en fettsuging, silikon, ett eller anna, for dette var dritsurt!!!!!!!)

sorry, men må si det! FAEN!!!!!!!!!!

dagens klaging fra meg!

ORIGINAL: GuttemammaX2

nei så utrolig kjipt... vil det da si at du må vente enda et helt år til før du evt får operasjon?? +9 var jo mye og...  

for og få bare laseropprasjon nå, så må jeg vente til at de har funnet opp behandling som er over 9+, for det er ikke lengre de er kommer:(
om jeg skal ha opprasjon nå må jeg ha stabilt syn i ett år, men nå holder det ikke bare med laser lenger, nå må jeg på sykehuset og legge inn en hinne bak øyet, og det vet jeg ikke om jeg orker!

dette sugde virklig, for nå må jeg over til spesial linser, og der finnes ikke mnd linser, og langtidslinser er dyrt og ekle og gå med!

dårlig syn ja, ser nesten ikke noe uten linser!

uff så kjipt da

*klem *

Åååå.. så irriterende!!!

skjønner du er sint og deppa....

stor klem til deg!

Hmm rart, de sa ikke noe om dette til meg når jeg var på forundersøkelse.. kunne opperere neste uke om jeg ville[8|]

Skikkelig skjipt da[&o]

ORIGINAL: elisa26

Hmm rart, de sa ikke noe om dette til meg når jeg var på forundersøkelse.. kunne opperere neste uke om jeg ville[8|]

Skikkelig skjipt da[&o]

men hvor dårlig er synet ditt da? jeg har 9+ på venstre og 9.25 på høyre! pluss -5 skeive hornhinner...

Det kan jo være fordi du ammer... Da kan synet endre seg.. Det er i hvert fall det jeg har fått vite da jeg kjøpte nye briller i sommer og da jeg var på linsekontroll sist (1 mdr. siden)

usj..:( så kjipt..vet ikke hva mer jeg skal si.. håpe det med ammingen stemmer

klem

Å nei, så kjipt [:'(] Skjønner utrolig godt at du er deppa. Stor rett til klaging!

Klem

ORIGINAL: chips

usj..:( så kjipt..vet ikke hva mer jeg skal si.. håpe det med ammingen stemmer

klem

hmm, får vel rulle inn rullepuppen da og spise c vitamina! heheh!

ORIGINAL: jannicke iren

Skikkelig skjipt da[&o]

men hvor dårlig er synet ditt da? jeg har 9+ på venstre og 9.25 på høyre! pluss -5 skeive hornhinner...

jeg har ikke så dårlig syn egentlig, - 2,75 på venstre og - 3 på høyre.
Men pappa hadde + 8,? på det ene og 9,? på det andre + skjeve hornhinner, han fikk operasjonen med en gang..

ORIGINAL: jannicke iren

Skikkelig skjipt da[&o]

jeg har ikke så dårlig syn egentlig, - 2,75 på venstre og - 3 på høyre.
Men pappa hadde + 8,? på det ene og 9,? på det andre + skjeve hornhinner, han fikk operasjonen med en gang..

hmm rart da, kansje jeg må følges opp fordi mitt syn har vært så varierende, begynte på 8.25 jeg[&:]

men øyenlegen min sa idag at nå er synet mitt så dårlig at en laseropprasjon vil ikke være nok, de må ett eller annet med øyet og legge en hinne bak, husker ikke alle de vansklige orda han brukte!! og det hørtes ekkelt ut, så det står jeg over

Back
Topp