Nå er jeg bekymret...

mortilto

Forelsket i forumet
Jeg og mannen hadde litti går. I dag tidlig når jeg våknet, gikk jeg på do, og når jeg tørket meg kom det litt brunt slim. Har kommet litt utover dagen også.... Nå er det pittelitt rosa også. Men merker det kun når jeg tørker meg. Er ikke friskt blod, men pittelitt slim med blod i...

Noen som har opplevd dette?
Siden jeg har hatt en MA før, er jeg selvføgelig veldig bekymret... Tenkte å ringe lege i morgen for å høre om tidlig ul. Men er jo ikke sikkert de ser noe uansett, er jo bare 6+5 i morgen.

Var tidlig ferdig på jobb i dag. Så nå har jeg og jentene kost oss med is:) Må prøve å tenke på noe annet....

det skjedde når jeg og E koste oss litt også[8D]
men gav seg i løpet av dagen.
men jeg er litt sånn at om man går å er bekymret, syntes jeg det er bedre å ta en tlf[:)]

Er nok slimhinnene som er blitt påvirket...De er jo veldig skjøre nå i svangerskapet...Og så lenge det er brunt og ikke rødt og vondt og klumper så er det bare å ta det med ro...

Men hvis du er begymret så tar du en tur til legen...

Alt er nok bra skal du se[:)]

Ja håper alt er bra...

Har hatt en del stikkinger nede i magen i dag, som jeg ikke har hatt før i denne graviditeten...

Jeg hadde samme type blødning da jeg mistet sist, og ingen smerter. Så er livredd det samme skjer igjen... (Men det er bedre om det skjer nå, enn om jeg må gå helt til uke 12 som sist...)

Jeg fikk sånn mot sluttet av svangerskapet sist, eller, jeg blødde ganske kraftig en liten stund. Da ringte jeg føden, og fikk en undersøkelse. Da var det bare et blodkar som hadde sprukket. Livmora blir veldig blodfylt når du er gravid. Det er nok ingen grunn til bekymring. Vi fikk bare beskjed om å reise hjem og ha mykere sex neste gang [8D]

Det er nok flere som har opplevd det, så ingen fare[;)]

Jeg blødde klart blod i uke 6 og og hadde brun utflod i uke 9/10 i forrige svangerskap. Det gikk kjempefint det altså. Slapp av så godt du kan, og ring legen om du føler behov for det. Det gjorde jeg og fikk ultralyd på ullevål begge gangene[:)]

Back
Topp