Nå er jeg bare lei meg :(

FruUndercover

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Ser ut som det går galt denne gangen og... Blod når jeg var på toalettet.
Vet at mange blør, men jeg hat vært gravid 14 ganger, og mista 9 (10 med denne), og har aldri blødd en dråpe de gangene det har gått bra.. :(





♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Neei. :( <3 Jeg håper det bare er noe overfladisk. Du får finne deg en god bok og legge deg å ruge.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Nei ikke nå igjen kjære deg :( uff jeg kjenner så godt til denne følelsen der:( håper virkelig ikke det er noe farlig! Sender deg en stor klem<3


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - ?
 
Når jeg var på toalettet på jobb var det litt blod i trusa. Pittelite, bare et lite spor. Var bombesikker på at nå gikk det galt, men kanskje var jeg rask med å poste det her inne. Når jeg kom hjem måtte jeg ta ett par tester, selv om jeg egentlig ikke skulle, men de er kjempe sterke. På den ene er jo strekenenesten like sterke. Og de er jo tatt bare 1,5 time etter forrige toalettbesøk.
1396105604519.jpg

Tok en nøddose babyklister og la meg på sofaen. Da kom jeg på noe. Idag er min IKM og planen var at jeg skulle tempe til og med idag før jeg slutta. Jeg temper vaginalt og i morgest sleit jeg litt med å få det inn (trøtt, kombinert at det var litt tørt der nede :p), og kom på nå at jeg nok skrapa termometeret langs skjedeveggen for husker det var vondt.

Så nå prøver jeg å roe meg med det og den gode følelsen er tilbake :)
Dette SKAL gå bra, det har jeg bestemt :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
ser jo veldig fint ut dette da!!!!! <<3
 
Åååå... Da krysser vi alt for at det er det... :) nå ble jeg glad. ☺️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dette kommer til å gå kjempe bra :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - ?
 
Har jo ei kjempestigning på hcg fea 10-13 dpo :)

1396109438809.jpg
1396109457816.jpg




♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Når jeg var på toalettet på jobb var det litt blod i trusa. Pittelite, bare et lite spor. Var bombesikker på at nå gikk det galt, men kanskje var jeg rask med å poste det her inne. Når jeg kom hjem måtte jeg ta ett par tester, selv om jeg egentlig ikke skulle, men de er kjempe sterke. På den ene er jo strekenenesten like sterke. Og de er jo tatt bare 1,5 time etter forrige toalettbesøk.
Vis vedlegget 55429

Tok en nøddose babyklister og la meg på sofaen. Da kom jeg på noe. Idag er min IKM og planen var at jeg skulle tempe til og med idag før jeg slutta. Jeg temper vaginalt og i morgest sleit jeg litt med å få det inn (trøtt, kombinert at det var litt tørt der nede :p), og kom på nå at jeg nok skrapa termometeret langs skjedeveggen for husker det var vondt.

Så nå prøver jeg å roe meg med det og den gode følelsen er tilbake :)
Dette SKAL gå bra, det har jeg bestemt :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Så fantastisk fint å høre at det gikk bedre enn fryktet♡ krysser fingre og tær for oss alle sammen:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp